שתף קטע נבחר

באר שבע מעוניינת בסילבסטר, הייסטר לא יעזוב להונגריה

פרנצווארוש ההונגרית, שניהלה מגעים עם בית"ר ירושלים לגבי רכישתו של המגן, החליטה לרדת ממנו. במועדון בנו על הסכום שיגיע מהעברתו לאור הקשיים הכלכליים והפסקת התמיכה של אלי טביב, שעדיין נמצא בנתק עם אלי אוחנה. האלופה רוצה מיידית את החלוץ הסלובקי

כאילו שבבית"ר ירושלים לא חסרות צרות, הבוקר (ראשון) נודע כי פרנצווארוש ההונגרית, שניהלה מגעים עם המועדון לגבי רכישתו של מרסל הייסטר, החליטה לרדת מהמגן סופית. בבית"ר בנו מאוד על הסכום שיגיע מהעברתו לאור הקשיים הכלכליים האחרונים אחרי ההתנתקות של הבעלים אלי טביב.

 

האלופה הפועל באר שבע מעוניינת לצרף מיידית את החלוץ הסלובקי יקוב סילבסטר, וכבר העבירה מסרים לבית"ר לגביו כדי לפתוח במגעים. עידן ורד, שנמצא בדרך החוצה צפוי לעבור למכבי תל אביב או למכבי חיפה, שמוכנה לשלם עבורו חצי מיליון אירו. בשילוב השכר שלו, בית"ר תחסוך סכום של מיליון אירו. במכבי תל אביב מציעים בתמורה סכום נמוך יותר וגם כמה שחקנים.

 

כרגע הוא לא הולך לשום מקום. הייסטר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כרגע הוא לא הולך לשום מקום. הייסטר(צילום: עוז מועלם)

 

כפי שפורסם ב-ynet, בית"ר אמורה להעביר עוד היום מיליון שקלים לפאוק סלוניקי כדי להשאיר את אריק סאבו, אחרת הקשר הסלובקי יחזור ליוון. כרגע אין בקופת המועדון את הסכום הזה. ייתכן שסאבו יישאר עד לסיום מחנה האימונים בפולין ובבית"ר יבקשו הארכה של מספר ימים כדי לנסות לגייס את הכסף.

 

בינתיים הנתק בין אלי אוחנה, שהגיע למחנה, לטביב נמשך. "יש תחושה שטביב זרק את אוחנה למים העמוקים, כשברור שאין לו את הכלים לכך", העריך אחד השחקנים. במקרה של שחרור שחקנים משמעותי נראה שגם המאמן החדש גיא לוזון ישקול את המשך דרכו. אוחנה לא מרים ידיים למרות המצב ומנסה לגייס קבוצת ניהול שתיקח על עצמה את בית"ר.

 

טביב טוען שהוא מוכן למכור את הקבוצה בתמורה ל-37 מיליון שקלים, וממש לא התרגש מהמכתב של ראש העיר ניר ברקת בנושא. כרגע הוא לא עונה לטלפונים, למעט לחשב חיים נבון. גם לוזון ניסה להשיג אותו כמה פעמים ללא הצלחה.

 

בית"ר ניצחה אתמול במחנה האימון את הונבד ההונגרית 0:1 משער של מיקי סירושטיין. לוזון אמר בסיום: "אנחנו רק בתחילת הדרך, בודקים את עצמנו. המשחק לא מהווה מדד להמשך אבל תמיד נעים לנצח, גם אם מדובר באימון. עבודה רבה עוד לפנינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יקוב סילבסטר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים