שתף קטע נבחר

פניני: "הכדורסל הישראלי זקוק לזריקת עידוד"

נבחרת ישראל תתארח (ב', 21:30) בגלזגו למשחק קריטי מול בריטניה. הפסד בפער של 6 נקודות ומעלה עשוי להדיח אותה ממוקדמות גביע העולם. הפורוורד: "המשחק הזה בטיימינג נכון כדי להוכיח שהכדורסל הישראלי חי וקיים". קטש: "לא חושבים על הפרשים"

נבחרת ישראל ערכה היום (ראשון) באולם האמירויות בגלזגו את אימונה המסכם לקראת המפגש מחר (שני, 21:30) מול בריטניה במוקדמות גביע העולם.

 


 

 

ניצחון יעלה את הנבחרת בכל מקרה מהמקום השני בבית, עם מאזן 3:3. הפסד של ישראל בשילוב הפסד של אסטוניה ליוון יסבך את העניינים, כי הוא ייצור בית פנימי של שלוש נבחרות עם מאזן 4:2. במקרה כזה הפסד של הנבחרת בפער של עד שש נקודות יסדר לה את המקום השני ותבוסה בפער של עד 21 נקודות את המקום השלישי. בשני התרחישים הנבחרת תעפיל לשלב הבא במוקדמות גביע העולם. אם ישראל תפסיד בפער גבוה יותר היא תודח מהמוקדמות.

 

פניני מול בריטניה, במשחק הקודם בארץ (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פניני מול בריטניה, במשחק הקודם בארץ(צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן, עודד קטש, אמר לקראת המשחק: "נפגוש נבחרת מאוד אתלטית, טובה עם יכולות וגודל. זה הולך להיות משחק מאוד אגרסיבי ואינטנסיבי. נצטרך לעצור את משחק הריצה שלהם. אנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים בעניין של איבודי הכדור כי זה משהו שאנחנו סובלים ממנו מאוד".

 

"לחץ זה דבר טוב, צריך לדעת להשתמש בו לטובתך ולא לפחד ממנו", המשיך קטש. "לחץ גם אומר שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק. אנחנו לא חושבים על ההפרשים, ניצחון יכול להיות אדיר בשבילנו, ללא קשר להישרדות בשלב הזה".

 

גיא פניני הוסיף: "משחק חשוב לקמפיין שלנו. הכדורסל הישראלי נמצא בתקופה שהוא צריך זריקת עידוד. המשחק הזה בטיימינג נכון כדי להוכיח שהכדורסל הישראלי חי וקיים. כמו בכל משחק נבחרת, צריך להיות אגרסיביים מאוד, מרוכזים ולשחק את הכדורסל שלנו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא פניני
צילום: אורן אהרוני
מומלצים