שתף קטע נבחר

בקרוב: טיסה ישירה לליסבון כל השנה

בירת פורטוגל המבוקשת הופכת להיות קרובה אלינו מתמיד: אל על מבצעת שינויים בקו העונתי שלה תחת המותג סאן דור ומהחורף הקרוב תוכלו לטוס אל היעד העולה כל השנה. מתי הטיסות יחלו לפעול וכמה זה יעלה לכם? הכל בכתבה

הדרך לבירת פורטוגל התוססת צפויה להיות קלה יותר: אחרי הבאז סביב העיר בעקבות האירוויזיון, ההכרזה עליה כיעד המומלץ של השנה בטקס פרסי התיירות WTA והביקוש ההולך וגדל מצד הישראלים לבקר בבירת פורטוגל - נראה שגם קברניטי חברת התעופה הגדולה בישראל הבינו את הפוטנציאל שבה.

ישיר לליסבון כל השנה: החל מהחורף הקרוב עם אל על (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
ישיר לליסבון כל השנה: החל מהחורף הקרוב עם אל על(צילום: shutterstock)

החל מעונת החורף הקרובה יעברו טיסות אל על לליסבון, שפועלות כיום במתכונת עונתית תחת המותג סאן דור, למתכונת של טיסות סדירות שיפעלו במשך כל ימי השנה תחת אל על. מדובר בשתי טיסות שבועיות שתפעיל חברת התעופה הישראלית במטוסי 737-800 הכוללים 16 מושבים במחלקת עסקים.

מטוס בואינג 737-800 של אל על (צילום: זהר עזר)
מטוס בואינג 737-800 של אל על(צילום: זהר עזר)
  

עונת החורף, שתתחיל ב-28 באוקטובר, תביא איתה חידוש בשמי ישראל כאשר אל על תפעיל טיסות ישירות וסדירות לליסבון שיופעלו במתכונת של שתי טיסות שבועיות. כיום מפעילה חברת התעופה הישראלית את הקו לליסבון במתכונת עונתית שפועלת תחת מותג חברת הבת שלה סאן דור.

 

הטיסות צפויות להמריא בימים ראשון ורביעי בשעה 17:10 ולנחות בפורטוגל בשעה 21:10 (זמן מקומי). ההמראה מליסבון מתוכננת לשעה 22:25 כאשר הנחיתה בישראל תהיה ביממה שלאחר מכן בשעה 05:55 (זמן מקומי). זמן הטיסה כחמש שעות.

היעד המבוקש נגיש לנו מתמיד: הגבעות של ליסבון ()
היעד המבוקש נגיש לנו מתמיד: הגבעות של ליסבון
 

באל על מדגישים כי אין שינוי בלוחות הזמנים של טיסות הקיץ לליסבון וכי הטיסות ימשיכו לפעול תחת מותג סאן דור עד ה-27 באוקטובר. מחירי כרטיסי הטיסה נבנה בהתאם למודל המחירים החדש של אל על לאירופה הכולל את מחירי מחלקות LITE/CLASSIC/FLEX במחלקת התיירים וכן מחירי one way.

 

 

כחלק מהשינויים יוצאת אל על במחירי השקה עד לסוף חודש יולי לטסים בין ה-28 באוקטובר 2018 ועד ה10 באפריל 2019, ובין ה-23 באפריל 2019 עד ה-30 ביוני 2019: מחיר הלוך חזור במוצר LITE יעלה לכם 299$, מחיר הלוך חזור במוצר Classic יעלה 379$. כאשר המוצר הראשון מזכיר טיסות לואו קוסט כאשר המחיר כולל רק מושב ותיק יד והמוצר השני "קלאסיק" - מחירו כולל את כל שירותי הטיסה הסדירה כולל, הושבה, מזון, תיק יד ומזוודה עד 23 ק"ג.

 

המחירים הנ"ל תקפים למינימום שלושה ימים ביעד, מקסימום חודש שהייה. בנוסף, כחלק ממעבר הטיסות למתכונת סדירה תינתן אפשרות לנוסעים לרכוש כרטיסי בונוס של מועדון הנוסע המתמיד מאחר ועד היום יכלו טסי סאן דור לצבור נקודות בלבד.

מעודדים את נטע בטיסה לליסבון (צילום: בר יוגב)
מעודדים את נטע ברזילי בטיסת סאן דור לליסבון(צילום: בר יוגב)
  

כיום החברה הנוספת שמטיסה ישירות מנתב"ג לליסבון היא ישראייר וגם כאן מדובר בטיסות עונתיות שמסתיימות בחודש אוגוסט.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: depositphotos
מהחורף הקרוב: טיסות ישירות לליסבון כל השנה
צילום: depositphotos
מומלצים