שתף קטע נבחר

ערן זהבי על סף חתימה בשנגחאי SIPG

פרסום ראשון: מוליכת הטבלה הסינית תשלם לגוואנגז'ו 40 מיליון דולר על הישראלי. צפוי להרוויח 20 מיליון דולר לעונה. מועד ההעברות יסתיים בעוד שבועיים

ערן זהבי על סף סיכום בשנגחאי SIPG. הקבוצה שמוליכה את הליגה הסינית תשלם 40 מיליון דולר לגוואנגז'ו R&F תמורת הכוכב הישראלי. זהבי עצמו צפוי להרוויח בשנגחאי 20 מיליון דולר לעונה. הפרטים האחרונים במגעים צפויים להיסגר בימים הקרובים.

 


 

מאמנה של שנגחאי הוא ויטור מנואל הפורטוגלי, שאימן בעבר את אולימפיאקוס ופנברחצ'ה. התחנה האירופית האחרונה שלו היתה במינכן 1860. חלון ההעברות בליגה הסינית ייסגר בעוד כשבועיים בלבד, ב-18 ביולי.

 

זהבי. יחליף קבוצה? (צילום מסך) (צילום מסך)
זהבי. יחליף קבוצה?(צילום מסך)

 

מדובר בעסקה מורכבת שנרקמת בימים האחרונים מאחורי הקלעים. בשנגחאי משחקים בין היתר שלושה ברזילאים בכירים: אוסקר שהגיע מצלסי, האולק ואלקסון, יחד עם האוזבקי אודיל אחמדוב שהגיע מקרסנודאר.

 

ייתכן כי במסגרת העסקה יעבור אחד הזרים לקבוצתו הנוכחית של זהבי, גוואנגז'ו R&F, או יעזוב את שנגחאי - מאחר שבליגה הסינית מותר לשלושה זרים בלבד להיות על המגרש. כבר בינואר האחרון, כשנציגי זהבי ניהלו מגעים עם טיאנג'ין שאותה מאמן פאולו סוזה, היה ברור כי זהבי לא ימשיך בקבוצתו הנוכחית. 

 

רק בפברואר האריך זהבי את חוזהו בגוואנגז'ו, כשבכל עונה לפי החוזה החדש הוא אמור להרוויח 12.5 מיליון דולר. בעונה שעברה, שאותה סיים כמלך השערים של הליגה הסינית עם 27 כיבושים (מרחק שער אחד מהשוואת שיא כל הזמנים בליגה) ונבחר לשחקן העונה, הרוויח זהבי שכר בסיס של 7.5 מיליון דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הטוויטר
ערן זהבי
צילום: מתוך הטוויטר
מומלצים