שתף קטע נבחר

תאגיד השידור האירופי: "אין לנו זמן לעסוק בשמועות - אנחנו נערכים לאירוויזיון בישראל"

מתאגיד השידור האירופי הגיבו לפניית ynet בנוגע למכתב ההתראה שנשלח ליוצרי השיר TOY ובו נטען כי השיר הועתק, ואמרו כי הם עסוקים בהכנות לתחרות האירוויזיון בארץ

"אין לנו זמן לעסוק בשמועות - אנחנו נערכים לאירוויזיון בישראל", כך הגיבו בתאגיד השידור האירופי ה-EBU לפניית ynet בנוגע למכתב ההתראה שנשלח ליוצרי השיר הישראלי TOY, ובו נטען כי השיר הועתק מהשיר Seven Nation Army של להקת הוויט סטרייפס.

 

תאגיד השידור האירופי, הגוף שאחראי על האירוויזיון, השיב לשאלת ynet האם קיים חשש שתביעה אזרחית (אם תהיה כזאת) - עלולה לגרום לביטול האירוויזיון בישראל, ואמר כי התאגיד אינו עוסק בשמועות אלא עסוק בהכנות לתחרות השירה האירופית בשיתוף פעולה עם כאן.

 

כל מה שצריך לדעת על איום התביעה נגד יוצרי TOY

 

 

לפני כשבועיים נשלח מכתב התראה לפני תביעה לדורון מדלי וסתיו בגר, יוצרי השיר TOY שזכה באירוויזיון, ובו טען תאגיד המוזיקה יוניברסל כי חלק מהשיר הועתק משירה של להקת הווייט סטרייפס. התביעה עלולה לפגוע כלכלית ביוצרי השיר, שכן קבלת התמלוגים שלהם מהשיר תתעכב עד אשר תוכרע התביעה אם וכאשר תוגש.

 

דורון מדלי מיוצרי השיר, יצא ללוס אנג'לס במטרה להגיע להסדר עם ענקית המוזיקה האמריקנית, והערכה היא כי הצדדים יגיעו לפשרה. "אף אחד לא ירצה ללכת למשפט מול תאגיד גדול כזה. מדלי ובגר ייאלצו לוותר בסוף", אמרו גורמים המעורים בפרטים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Pedro Gomes/GettyImages IL
נטע ברזילי. זוכת אירוויזיון 2018
צילום: Pedro Gomes/GettyImages IL
לאתר ההטבות
מומלצים