שתף קטע נבחר

ז'וליאן סטו חתם בבאר שבע, מיגל ויטור הוקפא

אלופת המדינה הודיעה על החתמתו של המגן/קשר הצרפתי (30) מנאנסי, שאמר: "בטוח שביחד נעשה הכל כדי להגשים את החלומות שלנו". במקביל, הבלם הפורטוגלי יוקפא עד שיחלים מפציעתו ויוכל לחזור לפעילות

ז'וליאן סטו הצרפתי חתם היום (ראשון) לשנתיים בהפועל באר שבע עם אופציה לעונה נוספת. המגן/קשר (30), שיכול לשחק גם כבלם, עזב את נאנסי לאחר ארבע עונות. הוא גדל באקדמיית הכישרונות קליירפונטיין והחל את הקריירה המקצוענית בקבוצת טור, לפני שעבר לנאנסי לקראת עונת 2014/15.

 


 

 

סטו אמר במעמד החתימה: "אני מתרגש ושמח להצטרף לקבוצה, ובטוח שביחד נעשה הכל כדי להגשים את החלומות שלנו". הצרפתי יירשם לסגל הקבוצה למשחקים באירופה ויטוס מחר בבוקר כדי להצטרף לקבוצה באסטוניה.

 

ז'וליאן סטו לצד אסי רחמים במעמד החתימה (צילום: הפועל באר שבע)
ז'וליאן סטו לצד אסי רחמים במעמד החתימה(צילום: הפועל באר שבע)

 

במקביל, אלופת המדינה הודיעה על הקפאתו של מיגל ויטור. "בעצה אחת עם מיגל ויטור, הוחלט על הקפאתו של הבלם הפורטוגלי עד להחלמתו וחזרתו למשחק פעיל, וזאת על מנת לפנות מקום לסטו במצבת הזרים של הקבוצה", נמסר בהודעת המועדון. "מיגל ויטור יחזור לסגל עם החלמתו וחזרתו למשחק פעיל, וימשיך את תהליך השיקום במסגרת המועדון. אנו מודים למיגל על הנכונות לסייע למועדון לעמוד ביעדיו". הקבוצה תשלם את מלוא שכרו של ויטור לשלוש עונות לפי חוק. בסוף העונה הנוכחית הוא יהפוך לשחקן חופשי.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל באר שבע
ז'וליאן סטו
צילום: הפועל באר שבע
מומלצים