שתף קטע נבחר

דיווח: הבעלים של יובנטוס ייפגש עם רונאלדו ביוון

המעבר המדובר של הקיץ מתקרב: על פי התקשורת באיטליה, רונאלדו יהפוך לשחקן יובנטוס תוך 48 שעות. הסופרסטאר כבר שוחח עם מאמן יובה, אלגרי, ובטורינו נערכים להציגו באצטדיון הביתי. ייתכן והעיכוב בהודעה הרשמית נובע מהרצון לתת לריאל זמן להחתים את ניימאר או אמבאפה במקומו

זה מתקרב: הבעלים של יובנטוס, אנדראה אניילי, צולם כשהוא עולה על מטוסו הפרטי בנמל התעופה פיזה ועל פי הדיווחים הוא המריא ליוון שם במקרה או שלא, נופש כריסטיאנו רונאלדו. זהו סימן נוסף לכך ש-CR7 מתקרב לגברת הזקנה.

 

על פי דיווחים בספרד, נסגרו מרבית תנאי החוזה של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס. אמנם נותרו עוד מספר קטן של קצוות לסגור, אבל זה אמור להיפתר ללא בעיות וברגע שזה יקרה תגיש הגברת הזקנה הצעה רשמית לריאל מדריד בסך 100 מיליון אירו.

 

כריסטיאנו רונאלדו (צילום: רויטרס)
כבר בלבוש שחור לבן. רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

באיטליה כבר מדווחים שרונאלדו שוחח עם מאמן אלופת איטליה, מסימיליאנו אלגרי והשיחה הוגדרה כמוצלחת. את דעתו של המאמן על הסופרסטאר אפשר היה לדעת כבר אחרי הניצחון הגדול של ריאל על יובה בחצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, כשאמר עליו: "הוא השחקן הטוב ביותר בעולם בשנתיים האחרונות".

 

על פי גורם ביובנטוס זה עניין של שעות או לכל היותר כמה ימים עד ש-CR7 יהפוך לשחקן הקבוצה. רונאלדו יחתום לארבע שנים וישתכר 30 מיליון אירו לא כולל בונוסים. ייתכן כי העיכוב בהודעה על המעבר נובע מתוך רצון לתת לריאל מדריד זמן להחתים כוכב אחר שיחליף אותו בסנטיאגו ברנבאו, כשהשמות הרלוונטיים הם ניימאר וקיליאן אמבאפה.

 

ביובנטוס כבר מתכננים להציג את רונאלדו באירוע ענק שיתקיים באצטדיון האליאנץ, אם כי המועד לכך עדיין לא נקבע. אמרה צ'אן שהוצג בעצמו אתמול בטורינו דיבר על האפשרות לשתף פעולה עם הפורטוגלי: "זה תהיה חוויה עבור כל שחקן לשתף פעולה עם רונאלדו".


פורסם לראשונה 10/07/2018 09:05

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך מתוך טוויטר
כריסטיאנו רונאלדו
צילום מסך מתוך טוויטר
מומלצים