שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ועכשיו: אתגר רונאלדו

    הפנומן שבר את כל השיאים האפשריים בריאל מדריד והמעבר ליובנטוס יעשה לו רק טוב. השאלה הגדולה היא אם הוא יצליח לקחת מהאקסית המיתולוגית את גביע האלופות ולהעניק אותו לגברת הזקנה

    עכשיו, אחרי שכריסטיאנו רונאלדו חתם רשמית ביובנטוס, הנה כמה מחשבות על ההעברה הגדולה של הקיץ. כאוהד ריאל מדריד ומעריץ מושבע של מספר 7 עוד מהימים בספורטינג ליסבון וכמובן במנצ'סטר יונייטד, יהיה לי קשה לעכל את הפרידה, אבל יכול להיות שהיא תעשה טוב לכל הצדדים.

     

    לגבי ריאל, ידוע שפלורנטינו פרס הוא קריזיונר לא קטן שמחפש ריגושים, והרבה פעמים פועל מתוך מניעים שלא כולנו מבינים. זכורים לא מעט סיפורים בהקשר שלו עם כוכבים שעברו בקבוצה. בעניין הזה, אני יכול לנסות להבין אותו קצת. השושלת הנוכחית של ריאל הגיעה למיצוי מסוים בתור קבוצת על. לעד יזכרו את מה שהיא עשתה בצ'מפיונס בעשור האחרון, כולל הזכייה המשולשת. גם זינדין זידאן כנראה הרגיש את זה, שקשה יהיה להמשיך מהנקודה הנוכחית, ולכן פרס מחפש כיוונים אחרים. מאמן חדש כבר יש, עכשיו הזמן לרענן את הסגל.

     

    אוהדים עם חולצות של רונאלדו (צילום: AFP)
    החולצות כבר מוכנות(צילום: AFP)

     

    הפנים הנוכחיות של ריאל מדריד הם רונאלדו, ואת זה פרס כנראה רוצה לשנות. עזיבה של הכוכב בנוסף לשינוי בעמדת המאמן תוביל להרגשה שריאל מדריד עוברת מהפכה. הבוס הגדול מכוון לכוכב הגדול הבא שיהפוך לפנים החדשות, ככל הנראה קליאן אמבאפה או ניימאר. הצעד הזה בריא עבור ריאל כי רונאלדו כבר לא ילד, והקבוצה הנוכחית סחטה את הלימון עד תום. צריך שינוי.

     

    לגבי רונאלדו, גם בזמנו אף לא הבין למה בחר לעזוב את החממה במנצ'סטר יונייטד, כשהיה מלך אנגליה אצל אלכס פרגוסון. אבל זה רונאלדו, הוא תמיד מחפש את האתגר הבא, את המקום להתפתח ולהגיע להישגיות.

    ובריאל הנוכחית הוא עשה כבר כבש את כל הפסגות. שבר את כל השיאים, השאיר חותמת וייזכר לעד כאחד הגדולים במועדון, אם לא הגדול מכולם. מה גם שהמאמן שהוא כל כך אהב, זידאן, כבר לא נמצא.

     

    רונאלדו תמיד אמר לפני המשחקים מול יובה שהוא מאוד אוהב את המועדון הזה, ויש לו פה הזדמנות אדירה עם הקבוצה הזאת. איטליה היא ליגה חזקה, אבל הגברת הזקנה מעל כולם – כך שהפורטוגלי יכול לתת כמה שנים טובות ולקחת אליפויות וגביעים באיטליה. אבל הסיפור האמיתי הוא ליגת האלופות, יעד שיובה נואשת להשיג. היא הייתה קרובה פעמיים בשנים האחרונות, אבל הפסידה לבארסה וריאל בהתאמה, אולי כי לא היה לה אחד כמו... רונאלדו. אם כריסטיאנו, שנחשב המלך של המפעל בעשור האחרון, יצליח בדרך קסם לקחת את ליגת האלופות במדי קבוצה נוספת – זו תהיה עוד נקודת ציון קסומה בקריירה של הפנומן.

     

    לסיכום, אם יש מישהו שיכול להחזיר את הליגה האיטלקית לגדולתה, כמו בימי דייגו מראדונה, זה CR7. איטליה מחכה בקוצר רוח.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום מסך מתוך טוויטר
    רונאלדו
    צילום מסך מתוך טוויטר
    מומלצים