שתף קטע נבחר

מסיכות הזנה ביתיות לפנים - זה בכלל עובד?

קיץ 2018 הביא איתו את בשורת המסיכות הביתיות להזנת עור הפנים. בדקנו 5 מסכות וחזרנו עם רשמים. ועוד 9 מוצרים בריאותיים חדשים על המדף שעברו את הביקורת שלנו. עשירייה בריאה

1. מסיכות הזנה ביתיות לפנים

. (צילום: יח

קיץ 2018 הביא איתו את טרנד מסיכות ההזנה הביתיות שבמקור מגיע מקוריאה. במקום למרוח קרמים, מניחים על הפנים מסיכת הזנה שתעשה את העבודה באופן מיידי ומרוכז. בדקנו 5 כאלו:

 

AHAVA – שתי מסכות הגיעו אלינו ממותג היופי מים המלח. הראשונה, אייג' קונטרול, מועשרת בחומצה היאלורונית ומריכיבים טבעיים נוספים לצמד תמצית מינרלים של המותג, שמקורה בים המלח. דבר הנסיינית: "עור הפנים הרגיש רענן, נקי וחלק יותר, והתוצאה החזיקה קרוב ליממה". המסיכה השניה - למיצוק וחיזוק העור, כוללת בין השאר מרכיבי מזונות על כמו גוג'י ברי ונוגדי חמצון. הנסיינית מדווחת: "ההרגשה מאוד נעימה, בעיקר אחרי שהכנסתי את המסיכה למקרר והנחתי אותה על הפנים כשהיא קרה.. אפקט המתיחה הורגש בהחלט, אבל לא החזיק ליותר ממספר שעות".

  • ציון: 8
  • מחיר: 125 שקל למארז של 6 יחידות, להשיג ברשת חנויות AHAVA, בסופר-פארם, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובבתי מרקחת

 

Garnier – למותג 3 מסיכות שונות. המסיכה הירוקה מיועדת לעור רגיל עד מעורב, וכוללת תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון, הוורודה מיועדת לבעלי עור יבש או רגיש, וכוללת תמציות פרחים לשיקום והרגעה והכחולה היא עבור עור מיובש וכוללת תמציות רימונים מזינות. הנסיינית שניסתה את הירוקה מדווחת: "המסיכה דקה יחסית, כוללת תמצית תה ירוק, חומצה היאלרונית וגליצרין. כמובטח, הנחתה על הפנים אכן מרגיעה. לכמה זמן נשמרו התוצאות? לא ליותר מדי שעות".
  • ציון: 7
  • מחיר: 12.90 שקל למסיכה, להשיג בעדיקה, ברשתות הפארם, במשביר ועוד

 

L Raphael Geneve – מסיכת הבד של רונית רפאל, Royal C, מבטיחה מראה זוהר וקורן. היא מכילה תערובת ויטמינים ובראשם ויטמין C, תרכובת ליפוזומית המספקת מרכיבי הלבנה חזקים אך בטוחים ועוד. דבר הנסיינית: "מסיכה עבה ואיכותית, עוד בעודי שוכבת עם המסיכה עלי הרגשתי את הפעולה על העור. התוצאות טובות – עור הפנים זהר והרגיש פחות מקומט, לפחות למספר שעות לאחר השימוש".

  • ציון: 9.5
  • מחיר: 95 שקלים למסיכה, להשיג ברשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי"

 

סופר-פארם – כאן מוצעות 3 מסיכות שונות שמיובאות מקוריאה: מסיכת FOIL זהב מועשרת בזהב קולאידי ותמצית פרח התפוז, מסיכת יהלומים וחומצה היאלורונית המכילה תמצית יהלומים ומי במבוק ומסיכת הידרוג'ל המכילה זהב 24 קאראט ומעניקה לעור מראה קורן וזוהר בין רגע. אנחנו דגמנו את האחרונה והנה חוות הדעת: "מסיכה איכותית, הרגשה מעולה בזמן השימוש. העור נותר חלק וזוהר כשעתיים לאחר השימוש. אם הולכים לאירוע, רצוי להשתמש ממש לפני".
  • ציון: 8
  • מחיר: 24.90 שקל למסיכה, להשיג בכל סניפי הרשת

 

קרליין – 2 מסכות מציע המותג: מסכת זהב הידרו ג'ל עם אבקת זהב, אנזים פפאיה, קומפלקס אצות ותמצית קקטוס ומסכת מסכת הידרו ג'ל למיצוק ומניעת סימני גיל עם קולגן, חומצה היאלורונית ותמציות קקטוס, אותה גם בדקנו. הנסיינית: "מדובר במסיכה דקה יחסית ומאוד גמישה, כזו שמתיישבת על כל בקע ושקע בפנים. היא מכילה קולגן וחומצה היאלורונית בנוסף למרכיבים נוספים. אחרי 15 דקות של רוגע קריר, עור הפנים אכן מרגיש מוצק יותר ומלא לחות. האפקט נשמר לכשעתיים.
  • ציון: 9
  • מחיר: 69.90 שקל לאריזה של 5 מסכות, להשיג בכל רשתות הפארם

 

 

2. ויטמין B12 בנוזל משולב בחומצה פולית

. (צילום: יח
 

רבות דובר על הספיגה הטובה יותר של ויטמינים המגיעים בצורת נוזל. אלא שכאן חברת אקוסאפ הגדילה ושילבה חומצה פולית טבעית החיונית לחילוף חומרים תקין ולבניית תאי הגוף. אחרי כחודש שהוסיף הנסיין את הוויטמין לשגרת יומו, הוא מדווח: "קשור או לא לצריכת התוסף, שמתי לב שהעייפות ממנה סבלתי בעת האחרונה מעט השתפרה. מכיוון שחוסר ב-B12 קשור לתסמין זה, אני מניח שהתוסף עבד לגביי".

  • ציון: 9
  • מחיר: 119 שקל, להשיג בחנויות הטבע ברחבי הארץ ובאתר של חברת ECOSUPP, ecosupp.co.il

 

 

3. כפכפי החלמה לרגל לאחר ריצה או יום עבודה מפרך

 

. (צילום: יח

כפכפי המותג OOFOS רק נראים כמו אלו שרובנו נועלים לים או לבריכה. מדובר במוצר אמריקאי שפותח על-ידי אורתופדים. הסוליה, לטענת היצרן, סופגת 37% יותר מהזעזוע מאשר סוליה רגילה בכל צעד, והמבנה של הכפכף מעניק תמיכה משמעותית לקשתות, ובכך מוריד משמעותית את הלחץ מהקרסוליים, הברכיים, המותן והגב התחתון. הנסיין הרגיש בהבדל: "נעלתי אותם מיד לאחר ריצה ארוכה. ההרגשה אכן טובה ונעימה ובעיקר – מקלה על כף הרגל".

  • ציון: 8
  • מחיר: 199-219 שקל, להשיג בחנויות הנעליים

 

 

4. גומיות כוח ולהתנגדות לחיזוק הגוף בבית

. (צילום: יח

לא לכולם יש זמן או משאבים להתאמן באופן מסודר בחדר כושר. המותג Hi-Tec מציע 3 סטים של גומיות לסוגי אימון ביתי שונים. סט גומיות ההתנגדות כולל 5 גומיות ברמות התנגדות שונות, שמגיעות עם בתוך תיק נשיאה ובו גם חוברת הדרכה עם תרגילים לכל חלקי הגוף. סט גומיות מיני כולל גם הוא 5 גומיות בדרגות קושי שונות, והוא בעיקר נועד לחימום לפני פעילות ספורטיבית. גומיות ההתנגדות הבודדות מגיעות בשלוש רמות קושי ומאפשרות תרגילים לבד וגם בזוג. הנסיינית התלהבה: :אני מתאמנת קבועה בחדר כושר, אבל אחרי 2 אימונים בבית עם הגומיות הרגשתי בגוף שרירים שמעולם לא חשתי בהם בעבודה במכון".

  • ציון: 9
  • מחיר: 49.90-129.90 שקל, להשיג בסניפי רשת "מגה ספורט" ברחבי הארץ

 

 

5. חטיפי אנרגיה משודרגים בריאותית

. (צילום: יח
 

ידוע שהחטיפים השונים שנכללים בקטגוריית "חטיפי האנרגיה" לא תמיד בריאים לנו. חלקם הגדול מכיל כמויות גדולות של סוכר, שומן שאינו בריא ולא מעט קלוריות. חטיף אנרג'י של שטראוס עבר מהפך בריאותי ועכשיו הוא מכיל עד 22% פחות סוכר, עד 57% פחות שומן רווי, תוספת של סיבים תזונתייםקלוריות מפחתות (יש חטיף בסדרה שמכיל רק 57 קלוריות!) לצד אלו – גם המחיר פחת. הנסיין, חובב חטיפים כאלו: "האמת? לא הרגשתי שינוי בטעם, וזה אולי סימן טוב, וגם המחיר הוגן".

  • ציון: 9
  • מחיר: 10.90 שקל למארז של 6 חטיפים, להשיג ברשתות המזון

 

 

6. תרכובת של נוגדי חמצון במארזים אישיים

. (צילום: יח
 

נוגדי חמצון מסייעים להילחם ברדיקלים החופשיים, אלו שמאיצים את תהליך ההזדקנות וגורמים להתפתחותן של בעיות בריאות ומחלות שונות. Reserve, של Jeunesse Global הוא תערובת של נוגדי חמצון ממקורות טבעיים שמגיע באריזה אישית. הנסיין טעם ואמר: "הטעם מתוק (אולי בגלל 6 גרם סוכר בכל מארז אישי, חבל) והמחיר מופרז, אחרי שימוש יומי במשך שבועיים לא חשתי שינויים כאלו או אחרים".

  • ציון: 6
  • מחיר: 575 שקל למארז של 30 יחידות, להשיג אצל המפיצים בטלפון 09-8999766 או באתר

 

 

7. משמיד יתושים נייד בחיבור USB

. (צילום: יח

מה יותר קל מלחבר את מוסקיטור, משמיד היתושים החדש של רשת iStore אל פתח ה-USB המחשב, וליהנות מלילות נטולי יתושים בעזרת המכשיר, שמשדר קרני נאנו-לד שמושכים את החרקים ולוכדים אותם. הנסיינית מדווחת: "מכשיר קטן, אך גאוני. אפשר היה לשמוע את היתושים נלכדים ויוצאים מכלל פעולה. אהבתי את העובדה שמדובר במכשיר שלא תופס מקום רב ושניתן לחברו לכל חריץ USB".

  • ציון: 9.5
  • מחיר: 159.90 שקל, להשיג ברשת iStore

 

 

8. נעל ריצה שעשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים

. (צילום: יח

אדידס והארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans, הפועל לטיהור האוקיינוס מחלקי פלסטיק עקב מצוקת הזיהום החמורה, משיקים פרויקט סביבתי ייחודי תחת השם: adidasXParley, במסגרתו השיקו נעל רשמית של מירוץ האוקיינוסים, שעשויה בחלקה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים שנאספו על שפת הים. ליתר דיוק – כל נעל מכילה פלסטיק ממוחזר של 11 בקבוקים. ומה באשר לנוחות? הנסיין מדווח: "מדובר בנעל בטכנולוגיית Boost, אותן כדוריות לבנות המחזירות אנרגיה מהקרקע. כמו דגמים אחרים של אדידס לאחרונה, גם כאן מדובר בנעל נוחה, סופר קופצנית הודות לטכנולוגיה בעקב, האריג מאפשר תנועה נוחה בתוך הנעל תוך כדי ריצה, אבל חק מספיק כדי לייצב את כף הרגל".

  • ציון: 9
  • מחיר: 749.90 שקל, להשיג ברשת חנויות אדידס

 

 

9. מכשיר ביתי להפחתת היקפים ונפיחות בטנית

. (מ)
 

האם אפשר להפחית היקפי גוף שלא דרך דיאטה או אימונים מפרכים? את זה בדיוק רצינו לבדוק עם LEBODY, מכשיר ביתי שמציעה למכירה חברת MP4, המתמחה בטיפולים אסתטיים. לטענתם – המכשיר, שפועל באמצעות גלי רדיו בתדר בינוני של 1000 הרץ, גורם להפחתה של היקפי הגוף, ממריץ את מחזור הדם, מפחית בצקות וצלוליט ומסייע בחיטוב הגוף. האמנם? אחרי שימוש יומי על פי הוראות היצרן מדווחת הנסיינית: "מדובר במכשיר קטן ונוח לאחיזה, מודה שהייתי סקפטית עם תחילת ההתנסות לגבי יתרונות המכשיר. לאחר שימוש יומי במשך חודשיים הופתעתי לגלות שצמצמתי היקפים. אמנם לא בצורה דרסטית, אבל ג'ינס ישן שעלה בקושי, יושב עכשיו נהדר על הגוף".

  • ציון: 8 (בגלל המחיר)
  • מחיר: 2,000 שקל, להשיג באתר

 

 

10. שמפו לגבר שמחזק את שורש השערה

. (צילום: יח
 

מותג הטיפוח הבריטי label.m משיק קולקציה חדשה לטיפוח הגבר שכוללת שמפו, מרכך, קרם ופומייד לעיצוב השיער. אנחנו גייסנו נסיין כדי שיבחן את השמפו (שזכה לפני שנתיים בפרס השמפו הטוב ביותר לגבר של מגזין GQ), שעל פי היצרן מחזק את שורש השיער ומפחית קשקשים. והרי התרשמותו: "כמי שסובל מקשקשים, השמפו עושה את העבודה ואכן מפחית בהם באופן ניכר. אני לא משוכנע שהוא באמת מחזק את שורש השיערה, אבל הוא יש לו ריח רענן הודות לשמן הארז המשולב בו והוא מרגיש טוב על הראש".

  • ציון: 8.5
  • מחיר: 90 שקל, להשיג באתר

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
גומיות כושר לאימונים ביתיים
צילום: יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים