שתף קטע נבחר

שני צעירים נהרגו בתאונה בין 4 כלי רכב בצפון

צוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה בכביש 784 ליד צומת יפתחאל מצאו את השניים על הכביש ללא סימני חיים - וקבעו את מותם. אמש נפצעה צעירה אנושות לאחר שנפגעה מרכב בזמן שעברה במעבר חציה בעפולה. הדורס, נהג חדש בן 18, עוכב במקום

 

 

סאלח קדח , בן 26 מכפר מנדא, ומוחמד כואלד, בן 25 מערב אלכואלד, נהרגו הלילה (יום ה') בתאונת דרכים בין ארבעה כלי רכב סמוך לכפר מנדא שבצפון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת התאונה, בכביש 784 סמוך לצומת יפתחאל, מצאו את השניים שכובים על הכביש עם פגיעות רב-מערכתיות וללא סימני חיים. מותם נקבע במקום. שני צעירים נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני והתפנו באופן עצמאי לבית החולים האנגלי בנצרת.    

 

סאלח קדח מוחמד כאלוד הרוגים תאונה תאונת דרכים כפר מנדא ()
סאלח קדח ומוחמד כאלוד. ההרוגים בתאונת הדרכים

 

חובש בכיר על אופנוע מד"א, אלון קוצי, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע, ראינו שני כלי רכב מעוכים לחלוטין, מחוץ לרכבים ראינו ארבעה צעירים, שניים שכבו על הכביש מחוסרי הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם בשטח, שני צעירים נוספים היו בהכרה מלאה, התהלכו במקום ופונו לבית חולים באופן עצמאי".

זירת התאונה הקטלנית שבה נהרגו שני צעירים ליד כפר מנדא (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה ליד כפר מנדא(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

זירת התאונה בה נהרגו שני צעירים ליד כפר מנדא (צילום: דוברות משטרת ישראל)
(צילום: דוברות משטרת ישראל)
 

מהמשטרה נמסר כי בוחנים חוקרים את נסיבות התאונה. עוד נמסר כי שוטרים נמצאים במקום ומרחיקים עשרות סקרנים שהתאגדו סמוך לזירת התאונה ומפריעים לעבודת הצוותים המקצועיים. 

 

אמש נפצעה באורח אנוש הולכת רגל בת 18 שנפגעה מרכב ברחוב ההסתדרות בעפולה, סמוך לתחנת מד"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בה והחלו בפעולות החייאה, תוך כדי פינוי למרכז הרפואי העמק בעיר. מבית החולים נמסר כי הצעירה הועברה ליחידה לטיפול נמרץ והיא מונשמת ומורדמת.

נערה נדרסה ברחוב ההסתדרות בעפולה (צילום: דוברות המשטרה )
זירת התאונה בעפולה(צילום: דוברות המשטרה )

פרמדיק מד"א יבגני למפרט סיפר כי "הבחנו ברכב שפגע בהולכת רגל סמוך לתחנת מד"א ומיד רצנו למקום. ראינו על הכביש צעירה מחוסרת הכרה שסבלה מפגיעת ראש. הענקנו לה טיפול רפואי מהיר בשטח ופנינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול וסיוע נשימתי כשמצבה קשה ויציב".

 

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הצעירה חצתה את הכביש במעבר חציה. הדורס, נהג חדש בן 18 מפתח תקווה, עוכב במקום.

 

ביום ראשון נהרג הולך רגל כבן 50 מפגיעת משאית ברחוב בצלאל בירושלים בזמן שעבר במעבר חציה. מותו נקבע בבית החולים שערי צדק ונהג המשאית עוכב לחקירה. 

 

מוקדם יותר באותו יום נהרג נהג רכב פרטי בן 37 מפגיעת משאית בכביש 6 לכיוון דרום. בחקירת התאונה עלה חשד כי הוא ירד ממכוניתו מסיבה שעדיין לא התבררה, ומשאית חולפת פגעה בו בין מחלף ניצני עוז למחלף אייל.


פורסם לראשונה 11/07/2018 22:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שני הצעירים שנהרגו בתאונה
מומלצים