שתף קטע נבחר

אייזיאה תומאס הצטרף לדנבר

הרכז בן ה-29 ישחק בעונה הבאה בנאגטס תמורת 2 מיליון דולר ויאחד כוחות עם מאמנו לשעבר בסקרמנטו מייקל מאלון. ג'רמי לין עבר בטרייד מברוקלין לאטלנטה

התחנה הבאה של אייזיאה תומאס: דנבר. הרכז בן ה-29, שהתחיל את העונה האחרונה בקליבלנד והועבר בטרייד ללייקרס, הצטרף לנאגטס בחוזה לעונה אחת.

 

תומאס, שנפגש בימים האחרונים עם הנשיא לענייני כדורסל של דנבר טים קונלי ועם המאמן מייקל מאלון בלאס וגאס, ירוויח על פי הדיווח ב-ESPN שני מיליון דולר בקבוצתו החדשה. מאלון מייעד לתומאס תפקיד מרכזי מהספסל, ויקווה שתחתיו הוא יצליח להתניע מחדש את הקריירה שלו.

 

תחנה חדשה. תומאס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
תחנה חדשה. תומאס(צילום: רויטרס)

 

עבור תומאס, שהשתקם מניתוח שעבר בירך, דנבר תהיה התחנה הרביעית בשנה האחרונה. בלייקרס הוא קלע 15.6 נקודות ומסר 5.0 אסיסטים ב-17 משחקים. תומאס מכיר את מאלון מתקופתם המשותפת בסקרמנטו בעונת 2013/2014.

 

דנבר גם העבירה בטרייד את קאנת' פאריד, דארל ארתור, בחירת סיבוב ראשון מוגנת (בחירות 1-12) ב-2019 ובחירת סיבוב שני לברוקלין בתמורה לאייזיאה ווייטהד, עליו הנאגטס צפויים לוותר על פי אדריאן ווז'נאוסקי. ג'רמי לין עבר בטרייד מהנטס לאטלנטה. במסגרת העסקה ברוקלין ואטלנטה יחליפו ביניהן בחירות סיבוב שני עתידיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים