שתף קטע נבחר

קיץ של ממתקים

מוזיאון ממתקים בשדירה השישית ותערוכת ממתקים מסתורית שמגיעה מקליפורניה יהפכו את ניו יורק בקיץ הזה לפנטזיה מתוקה בתוך המזגן. מי לא רוצה להיכנס לבריכה מלאה במרשמלו?

הקיץ כבר כאן בכל הכוח. הוא כל כך כאן עד שהפכנו בעצמנו לסוג של גלידה נוטפת, שחולמת בטמפרטורות גבוהות במיוחד להפוך לארטיק.במסגרת החגיגה המתוקה והדביקה של העיר, הטרנד החם של הקיץ יהיה מסוכר במיוחד, עם לא אחת אלא שתי תערוכות פופ-אפ של ממתקים שיעוררו את החשק ואת חשבון האינסטגרם.

 

לא מזמן סיפרנו לכם ש-Sugar Factory הודיע כי יפתח מוזיאון ממתקיםבאיזור הפלאטאיירון בקיץ הקרוב, ועכשיו זה באמת קורה.המוזיאון כולל מיצגים אכילים, הוא יציג את דובון הגומי הגדול בעולם ותחנה להכנת הקינוח האישי שלך. 30 אלף סקוור פיט בשדרה השישית מוקדשים בקיץ הזה ל-15 חדרים אינטרקטיבים ומתוקים, עם מסעדה ובית קפה.

 

המייסדים מבטיחים חווית ווילי וונקה שמובילה את המבקרים דרך ההיסטוריה של תעשיית הממתקים באמריקה, החל מצעדיה הראשונים בשנת 1900 ועד לימי ממתקי החד קרן של היום. החוויה תלווה גם במופעי מוזיקה, כך לפי הפרסום.המקום יאכלס בנוסף לא פחות מעשרים עסקים של ממתקים או קינוחים שיסתדרו לשדרת מתוקים ארוכה. "הרעיון מאחורי המוזיאון", מסבירה קריסה דוידוביצ'י, מייסדת השוגר פקטורי, "מהדמיון שלי ושל ילדי והכמיהה לייצר עולם ממתקים”.

בנוסף, אחרי שנפתחה מוקדם יותר השנה בסנטה מוניקה שבקליפורניה, תערוכת הפופ-אפ 'קנדי-טופיה', מגיעה לניו יורק ללוקיישן שטרם נחשף באיזור מידטאון לזמן מוגבל במיוחד.ג'קי סורקין היא, להגדרתה, "סטייליסטית ממתקים"מפורסמת והיא זו שעומדת מאחורי הרעיון של קנדי-טופיה.

 

- ()

 

אחרי ארבעה חודשים בחוף המערבי היא מייבאת את התערוכה עליה עמלה, הישר למנהטן."מבחינתי", אמרה בראיון, "ניו יורק היא במה בינלאומית ואיזה לוקיישן יכול להיות טוב יותר למיצג בטעים לעילא שלנו". סורקין היא גם מייסדת של Candy Girls, חברה לקינוחים מתוקים בהוליווד שהפכה לסלבריטאית בפני עצמה.

"קנדי-טופיה היא חוויה ומסע מתוק מהצעד הראשון", סיפרה בהתלהבות. "מתוך הרחובות הסואנים של ניו יורק, באמצע מידטאון, תיכנו לפתע לעולם חלומות הקונדיטוריה”.

 

התערוכה האינטרקטיבית כבר אירחה בקליפורניה לא מעט מפורסמים, ביניהם דרו בארימור, גוונית פאלטרו, ג'יימס קורדין ווויז קאליפה, כולם תיעדו והחמיאו.

בתערוכה בניו יורק תוכלו ליהנות מלא פחות מ-12 חדרים ומיצגים, חלקם יגיעו הישר מקליפורניה. זה כולל בריכת שחיה מלאה במרשמלו (כן, גם אנחנו כבר תוהים האם הפנטזיה הזו לא דביקה במציאות), חדי קרן שמשחררים מתוכם קונפטי (התיאור של סורקין לחוויה הזו כולל את המילים נפיחה וקונפטי, אבלמדובר בחוויה צבעונית מדי מכדי להירתע).

 

- ()

 

גם פסל ספינקס מכוסה בממתקים וגם גרסאות ממותקות של עבודות אמנות מוכרות כמו המונה ליזה בכבודה ובעצמה, ליל הכוכבים של ואן גוך, והאדם החושב (תנו לנו לנחש, הוא חושב: לאכול עוד סוכר או לא לאכול, זאת השאלה)

 

כל אלו יצטרפו לכמה מיצגים שמכינה סורקין במיוחד עבור האורחים בניו יורק ובינתיים איננה חושפת אותן. אנחנו רק יכולים להניח שמדובר בקופסאת השימורים של ווארהול, שלבטח לפתע תהפוך לקופסאת סוכריות ג’לי.כל אלו יובילו למבחר של דגימות מתוקות במהלך המסע בין המיצגים, בין השאר, סוכריות, גומי ושוקולדים למכביר.

 

לוקיישן ומחירים טרם התפרסמו למרות שאוטוטו יוצאת התערוכה לדרך, אבל רק לצורך השוואה, כרטיס הכניסה בקליפורניה עמד על מחיר של 30 דולר למבוגר, 23 לילדים בני 4-12.

 

את הפרטים המעודכנים אפשר לאתר באתר התערוכה:

candytopia.com

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התפוח המתוק. תערוכות הממתקים של ניו יורק
מומלצים