שתף קטע נבחר

בלאט: "אולימפיאקוס? זו הייתה החלטה קלה"

המאמן הישראלי דיבר עם התקשורת ביוון: "זו הקבוצה הראשונה והיחידה באירופה ששוחחתי איתה. מרגיש בר מזל, גאה ומאושר להיות במועדון כזה"

עונת המלפפונים בשיאה, אבל דייויד בלאט כבר באתונה ודיבר עם התקשורת היוונית, פחות מחודש אחרי שמונה למאמן אולימפיאקוס. "אני מרגיש בר מזל, גאה ומאושר להיות במועדון שכזה. כבר מחכה לעבוד פה", אמר המאמן הישראלי.

 

בלאט הוסיף: "זו הייתה החלטה קלה מאוד עבורי. באמת. עברתי תהליך ב-NBA בקיץ האחרון, אבל הקבוצה הראשונה באירופה שדיברתי איתה, ולמעשה גם היחידה, הייתה אולימפיאקוס. ברגע שהבנתי שהם מעוניינים בי, ניסיתי שזה יקרה. לשמחתי זה גם קרה. זה המקום בו אני רוצה להיות".

 

משפחת בלאט (צילום: ראובן שוורץ)
מבין את הציפיות. בלאט(צילום: ראובן שוורץ)

 

בלאט נשאל על הציפיות הגבוהות עם החתמתו והשאיפה לזכות ביורוליג: "אתה לא מגיע לקבוצה כזו בלי להבין את הציפיות והרצון לקחת את האתגר. לשמחתי אימנתי בקריירה שלי הרבה קבוצות גדולות וטובות. מבחינתי, זה לא תמיד רק להשיג את אותן תוצאות, אלא מה אתה עושה כדי להגיע לתוצאות הללו".

 

בלאט כבר צירף ארבעה שחקנים לאולימפיאקוס, האחרון מביניהם הוא אקסל טופאן, הגארד/פורוורד הצרפתי של ז'לגיריס קובנה. "יש לו פוטנציאל להגיע לרמה הרבה יותר גבוהה ממה שהוא עכשיו", הסביר, והוסיף: "אנחנו מחפשים עוד חתיכה אחת לפאזל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים