שתף קטע נבחר

שולף סכין ומאיים על מאבטח: תיעוד החשוד בדקירת האחות

הפרקליטות הגישה הצהרת תובע נגד אוסקר באחיט, בן 31 מאריתריאה, שפצע קשה את רחל קובו לפני שבועיים בביה"ח שמואל הרופא. בקרוב יוגש נגדו כתב אישום. המשטרה פרסמה את התיעוד ממצלמות האבטחה. מצב האחות ממשיך להשתפר

 

 

פרקליטות המדינה הגישה היום (ד') הצהרת תובע נגד אוסקר באחיט, בן 31 מאריתריאה, שדקר בתחילת החודש את האחות רחל קובו ופצע אותה באורח קשה בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב. מעצרו הוארך עד יום שני ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום. המשטרה התירה לפרסם תיעוד של האירוע ממצלמות האבטחה בבית החולים.

 

מתוך סרטון האבטחה בבית החולים:

תיעוד הדקירה בשמואל הרופא ()

תיעוד הדקירה בשמואל הרופא ()

תיעוד הדקירה בשמואל הרופא ()

מחקירת המקרה עלה כי החשוד, שהיה בעברו מאושפז בבית החולים, הגיע למקום כשברשותו סכין גדולה. על פי המשטרה, הוא עבר דרך השומרים בכניסה ולא ציית להוראתם לעצור.

 

הוא נכנס לביתן המחלקה שבה היה מאושפז בעבר, שם נתקל במאבטח ושלף לעברו סכין. בתגובה עזב המאבטח את המקום בריצה והחשוד ניגש לקובו שעמדה בסמוך ודקר אותה. לאחר מכן חזר המאבטח למקום, שלף את אקדחו, ירה לעבר החשוד ולא פגע בו. צוות רפואי ומאבטחים השתלטו על באחיט עד להגעת השוטרים למקום.

 

מצבה של האחות ממשיך להשתפר ומוגדר כעת בינוני. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים אסף הרופא והיא נמצאת בשלבי החלמה מהניתוח המורכב שעברה.

 

סלבה איזוצקויבר, אח בבית החולים שהיה עד לדקירה, תיאר אחרי האירוע: "הייתה משמרת רגילה לחלוטין, הכל היה שקט. ביקרתי במחלקה הזאת. אי מכיר את האחות הזאת היכרות של שנים כאחות מקצועית וטובה והיא פנתה אליי טלפונית כשהייתי מחוץ למחלקה להתייעץ בקשר לפליט שהגיע. תוך כדי שהיא מתייעצת איתי, שמעתי צעקה איומה, הצעקה הזאת עד היום מצלצלת לי באוזניים והשיחה פשוט נקטעה.

 

"הזעקתי לשם מאבטחים. מתברר שגם היה מאבטח שם במקום, אבל הזעקתי עוד מאבטחים ואמרתי להזמין ישר משטרה וכשהגעתי למקום כבר התמונה הייתה קשה, כל המטופלים היו סביב הדלפק של האחיות, האיש הזה היה כבר על הרצפה עם השומרים.

 

"הדלת של חדר הרופאים נפתחה ואחות אחת יצאה והיא צעקה לעזרה ואמרה שהאחות מדממת והיא דקורה, אז ניגשתי, נתנו לה טיפול ראשוני. כולנו מתפללים לשלומה ומקווים שהיא תחזור לא רק פיזית אלא גם נפשית ותוכל לתפקד כאחות כמו שהיא תיפקדה בכל השנים שהכרתי אותה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים