שתף קטע נבחר

בגלל הלשנה: בן 15 תועד מכה נמרצות בן 13

סרטון וידאו תיעד בן 15 חובט בצעיר ממנו ללא רחמים ביישוב אבו גוש. אביו של הקורבן שסובל מחבלות: "מדובר במקרה חמור מאוד, זה קרה בגלל שכמה נערים סיפרו שהבן שלי הלשין על גניבת דיסק". שניים נעצרו

 

 

 

אגרופים, סטירות וחניקה בגלל "חשד" להלשנה: נער בן 13 הותקף הלילה (בין חמישי לשישי) באלימות קשה ביישוב אבו גוש שליד ירושלים. הנער התוקף, שמעשיו תועדו בסרטון וידאו. הצלם והחשוד בתקיפה הסגירו את עצמם ושניהם נלקחו לחקירה במשטרה. 

 

אביו של הנער טען כי לנער המכה, בן 15, הגיע מידע שלפיו קורבן התקיפה הלשין כי הוא גנב דיסק משחק של פלייסטיישן ממועדון הנוער ביישוב. הנער שהותקף פונה באמבולנס לבית החולים שערי צדק בירושלים והוא סובל מחבלות בראשו ובכתפיו.

 אירוע האלימות בין הילדים ()
תיעוד התקיפה באבו גוש

בסרטון תיעוד התקיפה נראה הקורבן שוכב מתחת לגופו של הנער המכה ומנסה להתגונן. המותקף אף התחנן שהמכה יפסיק את מעשיו ואף פרץ בבכי. האלימות הקשה לא פסקה, והנער המכה נראה ממשיך לחבוט ללא רחמים בקורבן.

 

אביו של הנער המותקף, שהגיש תלונה במשטרה, אמר ל-ynet כי "מדובר במקרה חמור מאוד. הבן שלי בהלם מוחלט וסובל מכאבים. הכול קרה בגלל שכמה נערים סיפרו שהבן שלי הלשין על גניבת דיסק".

 

תיעוד סימני האלימות על הנער ()
סימני אלימות על גופו של הנער שהותקף

לדברי האב, הנער המכה החליט לעשות לבנו תרגיל "כיפה אדומה". הוא סיפר כי "חברים של הבן התקשרו אליו ואמרו לו לבוא לבית קפה באבו גוש. הם אכלו ושתו שם ואז הנער המכה הופיע. הוא גרר את הבן שלי למקום סמוך, ואז נתן לו מכות קשות".

 

המותקף פונה כאמור באמבולנס לבית חולים, ולאחר סדרת בדיקות בחדר המיון הוא שוחרר לביתו. "הילד מתאושש בבית", סיפר האב. "הוא נח ומרגיש יותר טוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים