שתף קטע נבחר

מרצדס G קלאס בישראל - החל מ-1.2 מיליון שקל

כלמוביל מתחילה בשיווק הדור שני לרכב השטח האייקוני של מרצדס. ה-G החדש יוצע כאן בשתי גרסאות עם תג מחיר שמתחיל ב-1.2 מיליון שקל

כלמוביל, יבואנית מרצדס, מתחילה בשיווק ה-G קלאס החדש שהושק בתחילת השנה. תג המחיר מתחיל במיליון ו-177 אלף שקל ל-G500 או מיליון ו-647 אלף שקל ל-G63 AMG.

 

 

למרות שינויים קלים בעיצוב החיצוני בהשוואה לקודמו מדובר בדגם חדש לחלוטין. הוא עדיין מתבסס על שלדת סולם, אך היא חדשה וקשיחה יותר (ב-50%), בעוד המתלה הקדמי הוחלף מסרן חי לנפרד (עצמות עצה כפולות). שינויים אלו בתוספת שימוש בחלקי מרכב מאלומיניום מאפשרים הפחתת משקל של כ-170 ק"ג.

מרצדס G500 ()
עיצוב הפנים התעדכן עם צמד מסכי "12.3 האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך תצוגה למערכת הבידור-נוחות. פתחי מיזוג מעוצבים בהשראת צינור פליטה של מנוע סילון, ידית ההילוכים עברה ממיקום מקובל בין המושבים למוט מימין להגה ויחד עם בלם חניה חשמלי מספקים מקום לתא אחסון. ההגה בעיצוב שלוש צלעות כולל מתגים לבקרת שיוט במקום ידית מיושנת מימין. מה שנשאר מהדגם היוצא הם ידית אחיזה על הדשבורד מול הנוסע ושלושה מתגים לנעילות הדיפרנציאל (מרכזית, אחורית וקדמית) בקונסולה המרכזית.


מרצדס G500 ()
בסיס הגלגלים ארוך ב-4 ס"מ (289 ס"מ) מה שמאפשר מרחב מחיה טוב יותר לנוסעים. תא המטען לעומת זאת הצטמצם ב-33 ליטר (454 ליטר). ה-G יצוייד במערכות הבטיחות המוכרות של מרצדס לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התראת שטחים מתים, ערנות נהג וגם מערכת חניה אוטומטית.

מרצדס G500 ()
  

שתי הגרסאות שישווקו כאן עושות שימוש במנוע V8 טווין-טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטר. ב-G500 הוא מפיק 422 כ"ס, ב-G63 AMG התפוקה עומדת על 585 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה קבועה (יחס 60-40 לפנים-אחור) עם הילוך כוח. הביצועים, זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ו-210 קמ"ש מרביים ב-G500, או 4.5 שניות ו-240 קמ"ש מרביים ב-G63 AMG.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים