שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    ארסנל מתחילה לבנות מכונה

    אחרי מספר עונות בהן ארסנל הסתפקה במועט, עכשיו יש הרגשה שאפשר לעשות יותר מזה. הצעדים הראשונים של אמרי מבטיחים

    לראשונה אחרי עשור עם מחסור ברכש משמעותי, לאוהדי ארסנל אין מושג למה לצפות. העזיבה של המאמן המיתולוגי ארסן ונגר ובואו של המאמן החדש, אונאי אמרי, מסמלות על בואו של עידן חדש אצל התותחנים. אחרי מספר עונות בהן ארסנל הסתפקה במועט, עכשיו יש הרגשה שאפשר לעשות יותר מזה. אחרי חודשיים בתפקיד המאמן, אמרי הביא כבר ארבעה שחקנים שכל אחד מהם צפוי להיות בורג משמעותי בקבוצה:

     

    ברנד לנו – זה לא סוד שהיכולת של פטר צ'ך נמצאת בדעיכה משמעותית בשנים האחרונות, והשוער בן ה-36 גם לא הופך לצעיר יותר, מה שאומר שזה הזמן לתת את הבמה לשוער צעיר יותר שצבר מספיק ניסיון במדי לברקוזן, ועלה לתותחנים 22.5 מיליון ליש"ט. זה מחיר מעולה בהתחשב למחירים המטורפים בחלון ההעברות הקיץ.

     

    ברנד לנו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
    ברנד לנו(צילום: EPA)

     

    סוקרטיס פאפאסטאתופולוס – הבלם היווני הוותיק שהגיע הקיץ מבורוסיה דורטמונד מגיע כדי לייצב ולהביא איתו עוד ניסיון להגנה של ארסנל. בגיל 30 הוא נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם והוא שוב ישתף פעולה עם חברו מדורטמונד, פייר-אמריק אובמיאנג הנהדר.

     

    סטפן ליכטשטיינר – המגן הימני אמנם לא צפוי לפתוח בהרכב הראשון של ארסנל, אבל יכול להביא הרבה מנוחה לאמרי שיודע שיש לו מישהו שיכול להקל על העבודה של הקטור ביירין ברוטציה.

     

    לוקאס טוריירה – הקשר מאורוגוואי חווה עונה נהדרת בסמפדוריה האיטלקית ונרכש תמורת סכום של 27 מיליון ליש"ט. טוריירה בן ה-22 רוצה לתת עוד עונה טובה והפעם גם אולי לזכות בתואר.

     

    אמנם ארסנל השקיעה עד כה בעיקר בהגנה, אבל היא צפויה גם לרכש בחלק ההתקפי. נראה שאמרי מתחיל לבנות מכונה, אבל מכונה לא בונים בקיץ אחד. המאמן הספרדי הוביל את סביליה ל-3 זכיות בליגה האירופית ברצף ולקח את ולנסיה עם דויד וייה, חואן מאטה ודויד סילבה למקום השלישי בליגה הספרדית, אך נכשל במשימה שלו בפ.ס.ז', לזכות בליגת האלופות. האם אוהדי ארסנל יכולים להתחיל לחלום? מוקדם לקבוע, אבל כדאי לעקוב מקרוב.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים