שתף קטע נבחר

הפועל ת"א נחתה בישראל לקראת המשחק מול בני יהודה

האדומים הגיעו לארץ ויחדשו מחר את האימונים, כשעומר דמארי שנעדר ממרבית המחנה בשל סיבות אישיות יצטרף. בקבוצה מצפים לאוהדים רבים בוולפסון. דמארי יחזור לפעילות, אין עדיין פיתרון לסוגיית גלבאן

הפועל ת"א נחתה היום בישראל אחרי שסיימה את מחנה האימונים בפולין. היום קיבלו שחקני הקבוצה יום חופשי, ומחר יחזרו לפעילות עם אימון בוולפסון ובמועדון מצפים לקהל רב שייצבע את המתחם באדום.

 

ביום ראשון תפגוש הקבוצה את בני יהודה. בקבוצה מרוצים מהתעוררות האוהדים ומקצב מכירת המנויים. עד עכשיו נמכרו למעלה מ-3,500.

 

הפועל תל אביב (צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב)
הפועל תל אביב. סיימו את המחנה בלי הפסד(צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב)
במהלך המחנה בפולין קיימה הקבוצה שלושה משחקים: ניצחון 1:2 על סביט סקולבין, ושתי תוצאות תיקו - 1:1 מול פניוניוס היוונית, ו-0:0 מול אומוניה ניקוסיה.

 

המאמן קובי רפואה סיכם את המחנה: "אני מרוצה מאד, בסך הכל עמדנו ביעדים שלנו מבחינה מקצועית וחברתית. הייתי פחות מרוצה מהמשחק האחרון, אבל אני מאמין שנראה הרבה יותר טוב בהמשך. חשוב גם שכולם חזרו בריאים, ואני רוצה להודות לצוות הרפואי ולמנהל שלנו מורדי דדון, שדאג שיהיה מחנה מקצועי וברמה הגבוהה ביותר".


עומר דמארי במדים החדשים-ישנים (צילום: הפועל ת
דמארי במדים החדשים-ישנים. חוזר לפעילות(צילום: הפועל ת"א)

 

עומר דמארי, שהפסיק את המחנה וחזר לארץ בגלל סיבות אישיות, יקיים מחר את האימון הראשון שלו אחרי תקופת היעדרות ארוכה.

 

נכון לעכשיו, לא נראה באופק פיתרון בעניינו של פדרו גלבאן. לקשר יש חוזה לעוד עונה והוא מתכוון באמצעות עו"ד אייל יפה לתבוע אותו במלואו. הקשר הארגנטינאי נעדר מהמחנה בפולין, וגם כעת לא מאפשרים לו להתאמן, מה שמגביר את הכעס שלו כנגד המועדון.

 

גם לטל בנש יש חוזה ובהפועל ת"א מקווים שתימצא לו קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותו ולשלם את משכורתו. הפועל הגישה לבקרה תקציב בגובה 25 מיליון שקלים שעדיין לא אושר.

 

גלבאן. דורש לקבל את החוזה במלואו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גלבאן. דורש לקבל את החוזה במלואו(צילום: אורן אהרוני)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל תל אביב
קובי רפואה
צילום: הפועל תל אביב
מומלצים