שתף קטע נבחר

השופט לעצור שביקש טיפול: "בשביל מה צריך שיניים קדמיות?"

נאשם בפרשת שוחד פנה לבית המשפט בבקשה לשחררו לטיפול שיניים - לאחר שארבעת שיניו הקדמיות נפלו. השופט דחה את בקשתו ושאל אם הוא מסוגל לאכול בצדי הפה. דבריו הושמטו מהפרוטוקול

יוסי ליבוביץ', שנעצר בפרשת השוחד בתאגיד "מי אביבים", פנה לאחרונה לבית המשפט בבקשה לשחררו לטיפול לאחר שארבעת שיניו הקדמיות שמוחזקות בגשר זמני נפלו.

 

יוסי ליבוביץ (צילום: שאול גולן, ארכיון ידיעות אחרונות)
יוסי ליבוביץ'(צילום: שאול גולן, ארכיון ידיעות אחרונות)

עורכת דינו של ליבוביץ', מירי פרידמן, כתבה בבקשתה לבית המשפט המחוזי כי בשל מצבו הוא מתקשה לאכול ולדבר כיאות. פרידמן הוסיפה כי ליבוביץ' נמנע מלהיפגש עם בתו הקטנה על מנת שלא תראה במצבו, והציגה את תמונתו לשופט.

 

"השיניים החסרות הן החותכות, ושאריות האוכל נשארות בדיוק במקום הפתוח", אמר ליבוביץ'. השופט מרדכי לוי דחה את בקשתו לאחר שלא הוכיח כי הטיפול דחוף ומחשש שיברח מהארץ.

 

מרדכי לוי שופט ()
השופט מרדכי לוי

מירי פרידמן ()
עורכת דינו של ליבוביץ', מירי פרידמן

לטענת עורכת הדין, לוי שאל במהלך הדיון את ליבוביץ': "מדוע אתה צריך שיניים קדמיות? אתה לא יכול לאכול עם השיניים בצד ימין ושמאל?", אך דבריו הושמטו מהפרוטוקול. 

 

פרידמן פנתה לבית המשפט בתום הדיון בבקשה לתקן את הפרוטוקול ולהוסיף את שאלתו של השופט. היא נערכת להגיש ערעור על החלטתו של השופט ולבקש ממנו לפסוק החלטה שתכלול את אמירתו על אכילה בצדי הפה.

 

ליבוביץ' הואשם לפני כשנתיים בגין קבלת שוחד בהיקף של מיליוני שקלים מקבלני משנה. על פי הפרקליטות, הוא ניהל את מרכז השליטה והבקרה בתאגיד המים העירוני של תל אביב ופעל מול יזמים שזכו במכרזי החברה.

 

סכום השוחד שלקח נאמד ב-5 מיליון שקל, והוא הואשם בתיווך כספי שוחד לעובדי ציבור נוספים בסכום של כ-600 אלף שקל. הוא הואשם בנוסף בהלבנת הכסף שלקח כשוחד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן, ארכיון ידיעות אחרונות
יוסי ליבוביץ'
צילום: שאול גולן, ארכיון ידיעות אחרונות
מומלצים