שתף קטע נבחר

תקציב הפועל ת"א: יותר מ-34 מיליון שקלים

מתוך הסכום, שנחשף על ידי המועדון, שכר השחקנים מוערך ביותר מ-16 מיליון שקלים. אוהדים זעמו על מחירי הכרטיסים למשחק נגד בני יהודה בגביע הטוטו (19:45)

הפועל תל אביב חשפה היום (ראשון) את התקציב שלה לעונת 2018/19 - יותר מ-34 מיליון שקלים. מתוך הסכום הזה, שכר השחקנים עומד על יותר מ-16 מיליון.

 

עוד נחשף כי ההכנסות המוערכות של הקבוצה מסתכמות ב-30,220,000 שקלים, סכום שכולל את ההכנסות ממחלקת הנוער, מכירת תאי כבוד, כרטיסים, מכירת מנויים, תמיכה מהעירייה, מרצ'נדייז, זכויות שידור, פרסום וחסויות. התקציב אושר בבקרת התקציבים.

 

פירוט התקציב של הפועל ת"א לעונה הקרובה
פירוט התקציב של הפועל ת"א לעונה הקרובה

 

בקרב האוהדים יש זעם רב על ההנהלה בעקבות ההחלטה לנקוב בסכום של 104 שקלים תמורת כרטיס למשחק הראשון של הקבוצה העונה, הערב (19:45) מול בני יהודה באצטדיון המושבה במסגרת גביע הטוטו.

 

אוהדים רבים כבר הודיעו כי החליטו להחרים את המשחק בשל הסכום שנקבע. ההנהלה גם החליטה לדרוש את הסכום תמורת כרטיסים למשחקי הליגה של הקבוצה בעונה הקרובה, כולל עמלת אינטרנט ומשרד כרטיסים (הסכום המקורי ללא עמלות עומד על 90 שקל). האוהדים זועמים אחרי שהשותפים בבעלות על הפועל תל אביב הוציאו מכספם הפרטי בשנה וחצי סכום של 1.5 מיליון דולר בלבד.

 

אוהדי הפועל תל אביב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל תל אביב(צילום: אורן אהרוני)

אחד מבעלי הפועל ת"א, איציק ניסנוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אחד מבעלי הפועל ת"א, איציק ניסנוב(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

הסכום הגבוה שנקבע הוביל לחרם מצידם של אוהדים רבים ונובע מהרצון לסבסד את המחירים. "לא רק שההנהלה הזו כמעט לא מוציאה כספים מהכיס שלה, ובנתה קבוצה שתתמודד על הישארות

עם זרים של ליגה לאומית, היא עוד מעזה לקחת 104 שקלים למשחק בגביע הטוטו", אמרו אוהדים.

 

בהפועל תל אביב הגיבו: "המועדון בנה תקציב לעונת 2018/19, אשר בנוי בחלקו על מכירת מנויים וכרטיסים למשחקים. מחירי הכרטיסים שנקבעו לרוב המשחקים בעונה הקרובה הינם 90 שקלים למבוגר ו-45 לנוער/אישה/חייל. עם זאת, ניתן כמובן לרכוש מנוי, שבו המחיר למשחק יוצא זול משמעותית. יש לציין כי לקבוצה יש אפשרות למכור מעט מאוד כרטיסים באצטדיון המושבה, ואנו מבטיחים שכשנחזור לביתנו, אצטדיון בלומפילד, המחירים למנויים וכרטיסים יהיו זולים משמעותית".


פורסם לראשונה 29/07/2018 08:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קובי רפואה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים