שתף קטע נבחר

0:4 גדול להפועל תל אביב על בני יהודה

האדומים פתחו רשמית את העונה עם ניצחון קליל על הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שנראתה רע ללא שחקני הרכש החדשים. דמארי נכנס כמחליף ובישל. 0:0 בין מ.ס. אשדוד והפועל רעננה

 

הפועל תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
הפועל תל אביב פותחת עונה עם חיוך(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל תל אביב ובני יהודה פתחו היום (ראשון) באצטדיון המושבה את העונה שלהן במסגרת גביע הטוטו, בדרבי תל אביבי שהתנהל במעמד צד אחד. הוא נגמר ב-0:4 מרשים לאדומים שנתן להם סיבות לאופטימיות, גם אם בני יהודה לא שיחקה בהרכב שאנחנו צפויים לראות בליגה ונראתה לא מחוברת.

 

תקציב הפועל תל אביב: 34 מיליון שקל

מאור קנדיל חתם במכבי תל אביב

 

שחקן הרכש החדש והמבטיח עומר דמארי נכנס בדקה ה-71 כמחליף והעיר את הקהל ביציעים עם כמה מהלכים יפים, כולל בישול לאמיר עגייב, שלא חגג מול קבוצתו לשעבר. אבל החגיגה לא הייתה שלמה: אוהדים רבים של העולה החדשה החליטו לא להגיע למשחק בעקבות החלטת ההנהלה לגבות סכום של 104 שקלים עבור כרטיס כניסה.

 

עומר דמארי (צילום: ראובן שוורץ)
עומר דמארי. חזר לאדום(צילום: ראובן שוורץ)

 

קשה לבוא בטענות לכתומים, ששיחקו בצל פרשת מעצרו של הבעלים ברק אברמוב ורגע לאחר שהושלמה עסקת העברתו של מאור קנדיל למכבי תל אביב. ארבעת השחקנים שבני יהודה קיבלה תמורתו - מאוויס צ'יבוטה, שגיב יחזקאל, דור ז'אן וסוהיל ארמלי - לא השתתפו במשחק.

 

במשחק מקביל סיימו מ.ס. אשדוד והפועל רעננה ב-0:0 מאכזב באצטדיון הי"א. שתי הקבוצות נראו רע מאוד, בקושי איימו על השער ולפחות כרגע נראה שצפויה להן עונה של מאבקי תחתית.


אוהדי הפועל תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל תל אביב. לאלו שהגיעו יש הרבה סיבות לחגוג(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל תל אביב - בני יהודה 0:4

הפועל פתחה בהתלהבות וזיקרי ספג כרטיס צהוב אחרי פחות מדקה על עבירה מאוחרת. מוליץ' ניסה ראשון בעיטה לשער בדקה החמישית, אמיליוס זובאס היה במקום. בדקה ה-18 גם רמזי ספורי ספג צהוב על תיקול קשה.

 

בדקה ה-25 מוליץ' השאיר כדור לספורי 25 מטר מהשער. ספורי החליט ללכת על בעיטה למרות אופציות טובות יותר, אבל זובאס השמיט כדור די פשוט. זיקרי היה ראשון לריבאונד וכבש בקלות - 0:1 להפועל.


אחמד עאבד (צילום: ראובן שוורץ)
אחמד עאבד. בכורה נהדרת לאדומים(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלמוג בוזגלו מול אוראל דגני (צילום: ראובן שוורץ)
אלמוג בוזגלו מול אוראל דגני. דרבי במעמד צד אחד(צילום: ראובן שוורץ)

 

השער העיר את הפועל ובדקה ה-33 שוב מוליץ' ניהל את ההתקפה, הכניס כדור עומק לרועי זיקרי שלא התקשה לגלגל פנימה מול זובאס בדרך לצמד אישי ו-0:2 לקבוצה של קובי רפואה. לא עברו שלוש דקות וכדור חופשי של ספורי עבר את זובאס האומלל והגיע לראש של פירסמן שכבש - 0:3 ומופע אימים של שוער בני יהודה.

 

בדקה ה-45 בני יהודה סוף סוף הגיעה למצב ראשון, אבל הנגיחה של בנטה הלכה ישר לידיים של אריק ינקו. גם מהריבאונד לא יצא שום דבר.

 

רועי זיקרי חוגג, זובאס על הרצפה (צילום: ראובן שוורץ)
רועי זיקרי חוגג, זובאס על הרצפה(צילום: ראובן שוורץ)

רמזי ספורי בועט לשער (צילום: ראובן שוורץ)
רמזי ספורי ופייסל מוליץ'. הפועל נראית טוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה מאוזנת, כשבני יהודה ניסתה לצאת קדימה קצת יותר. מי שהעיר את הקהל היה עומר דמארי שנכנס בדקה ה-71 לבכורה מחודשת בהפועל. שתי דקות אחר כך הוא כבר שיתף פעולה עם אחמד עאבד, השאיר לו כדור נהדר בתוך הרחבה, אבל עאבד בעט החוצה.

 

הכניסה של דמארי, שנראה מצוין, הכניסה הרבה אנרגיות. בדקה ה-83 הוא כמעט כבש עם בעיטה בסיבוב נהדר מתוך הרחבה. הפועל המשיכה להיות מסוכנת ומהלך קבוצתי נהדר הסתיים בבעיטה של עגייב לידיים של זובאס. בדקה ה-93 דמארי קיבל כדור באגף והוציא רוחב מצוין לאמיר עגייב שכבש משלושה מטר.


יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ)
יוסי אבוקסיס. הקבוצה שלו עדיין לא מוכנה(צילום: ראובן שוורץ)


פורסם לראשונה 29/07/2018 19:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רועי זיקרי חוגג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים