שתף קטע נבחר

"ניצל את גילם": שש שנות מאסר לעבריין מין

משה פישר העסיק שלושה נערים בני 13 עד 15, שלח להם מסרונים מיניים והציע כסף תמורת מין אוראלי. השופט: "הוא השתמש ביכולות שכנוע, מניפולציות וערמומיות וטווה סביב הנערים רשת סמיכה של קורי פיתוי"

 

 

משה פישר. העסיק את הנערים בחופשת הפסח ()
משה פישר. העסיק את הנערים בחופשת הפסח

 

בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (א') שש שנות מאסר על משה פישר (54), שהורשע בשורה של עבירות מין בשלושה קטינים. על פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא פגע מינית בנערים שהיו בני 15-13 בעת ביצוע העבירות, ששניים מהם עבדו אצלו. בחודש מרץ האחרון בית המשפט הרשיע את פישר בריבוי מעשים מגונים, חלקם תוך ניצול יחסי תלות ומרות ובמעשה הטרדה מינית.

 

הקטינים הם ממשפחות חרדיות ודתיות, ואחד מהם למד בישיבה בתנאי פנימייה. פישר, שעבד כעצמאי בניקוי ספות וריפודים, הכיר אותו לאחר שחיפש עובד והנער חיפש עבודה לפסח, ולכן רב הישיבה קישר ביניהם. לאחר מכן במהלך חול המועד הכיר פישר את שני הקטינים האחרים, לאחר שהתלוו אליו בביקור בפתח תקווה.

 

על פי כתב האישום, פישר העסיק את הנערים בני ה-14 וה-15  ונהג להסיע אותם ממקום למקום במסגרת העבודה ולאחריה, כך גם את חברם הצעיר יותר, בן ה-13. הוא קנה להם מוצרים ומזון, למשל אופניים חשמליים וטלפונים ניידים. בד בבד הוא החל לשלוח להם מסרונים מיניים.

 

באחת הנסיעות הוא החל לגעת בנער בן ה-15 במקומות מוצנעים, והמשיך לעשות כן בנסיעות נוספות. הוא אף הציע לו כסף עבור מין אוראלי אך הקטין סירב. לקטין נוסף הוא גם הציע מין אוראלי ואת הצעיר השלישי ניסה לחבק בצורה שאינה הולמת.

 

השופט עידו דרויאן-גמליאל כתב בעת מתן גזר הדין: "מעשיו של הנאשם נעשו לאורך כחודשיים באופן מתוכנן וחוזר, כשהוא משתמש בכלים שגילו ונסיון חייו ציידו אותו בהם, כיכולות שכנוע ומניפולציות ערמומיות. הוא טווה סביב הנערים רשת סמיכה של קורי פיתוי. הנערים לא ידעו כיצד לחלץ עצמם מהסכנה, על אף תחושות גועל וניצול שהתעוררו בהם. הנאשם ניצל את גילם של הנערים ואת יחסי העבודה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים