שתף קטע נבחר

מת הפעוט שטבע בדלי בירושלים

בבית החולים שערי צדק נקבע מותו של הפעוט בן השנה שנפל לתוך דלי בביתו בשבוע שעבר

 

מאמצי הרופאים כשלו: בבית החולים שערי צדק בירושלים נקבע היום (ד') מותו של פעוט בן שנה, שטבע בשבוע שעבר בדלי בביתו ברחוב זיכרון יעקב בעיר. מבית החולים נמסר כי "הפעוט פונה אלינו תוך פעולות החייאה, אנו מודיעים בצער רב על פטירתו ומשתתפים בצער המשפחה".

 

אמו של הפעוט הכינה את הדלי כדי לנקות את הבית, הותירה אותו באמבטיה ויצאה לסידורים. אחיו הגדול של הפעוט, בן 13, נשאר עימו ובשלב מסוים הבחין כי הפעוט נמצא בתוך הדלי.

מחוץ לביתו של הפעוט שטבע (צילום: דוברות מד
אמבולנס מד"א ליד בית הפעוט(צילום: דוברות מד"א)

פרמדיקים של מד"א פינו את הפעוט לבית החולים במצב קשה.

 

ישי לוי, חובש מד"א, סיפר אז: "הייתי במוקד החירום בתחנה בירושלים כשהתקבלה הקריאה ומיד יצאתי למקום, כשבמקביל החובשים במוקד הדריכו את מזמין האמבולנס בביצוע פעולות החייאה בסיסיות. כשנכנסתי לדירה ראיתי את הפעוט מחוסר הכרה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים. המצב שלו היה קשה מאוד, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ במהירות".

 

לפי נתוני ארגון בטרם, מאז שנת 2008 טבעו למוות 184 ילדים.  בשנת 2018 טבעו למוות 18 ילדים. לשם השוואה, בשנת 2017 כולה טבעו למוות 15 ילדים.

 

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם, אמרה: "חופשת הקיץ בעיצומה, וצריך להכריז על מצב חירום כאשר מדי שבוע אנו שומעים על עוד מקרה טביעה מזעזע. ניתן למנוע טביעה באמצעות השגחה צמודה, רציפה ופעילה. ליד מקורות מים ההורה חייב להיות במרחק נגיעה מהילד וללא הסחת דעת. פשוט צריך לזכור - ליד מים לא מורידים מהילד לרגע את העיניים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות מד"א
אמבולנס ליד ביתו של הפעוט
צילום: דוברות מד"א
מומלצים