שתף קטע נבחר

תאומות זהות מתחתנות עם תאומים זהים

הם יצאו יחד לדייט הראשון, התארסו במקביל ובסוף השבוע יתחתנו באותו אולם במישיגן. ואחרי החתונה? הרביעייה תגור יחד באותה דירה

תאומות זהות בנות 24 יתחתנו השבוע עם תאומים זהים, בני 24 גם כן. הזוגות יצאו יחד לדייט הראשון, התארסו במקביל וכעת מתכוננים לחתונה. בשישי ובשבת יתחתנו כריסי וקאסי בוויה עם זאק וניק לוואן בכפר גראס לייק במישיגן. "לפעמים אני לא מאמין שזה קרה", אמר ניק לקראת שתי החתונות.

 

 

תאומות זהות מתחתנות עם תאומים זהים מישיגן ארה
הזוגות לקראת החתונה. "לא מאמינים שזה קרה"(צילום: AP)

קאסי בוויה וניק לוואן נפגשו לפני ארבע שנים בשיעור פסיכולוגיה באוניברסיטה. הפרופסור שאל את הכיתה אם יש תלמידים עם אחים תאומים. קאסי וניק הרימו את היד. "הסתכלתי מסביבי ואמרתי לעצמי 'אוי, עכשיו אני בצרות'", אמר ניק. קאסי וניק הזמינו את כריסי וזאק לדייט הראשון, שהיה בכנסיה בראשון בבוקר. זמן קצר אחר כך כריסי וזאק התחילו לצאת.

תאומות זהות מתחתנות עם תאומים זהים מישיגן ארה
(צילום: AP)
 

בסוף 2017 זאק וניק הציעו נישואים לתאומות בוויה, בביקור משותף במוזיאון הנרי פורד בדירבורן. "זה למעשה קרה במקביל, מה שמתאים לדרך שעשינו", אמר קאסי. "אנחנו עושים דברים בזוגות". אחרי החתונה מתכננת הרביעייה לעבור לגור ביחד בדירה בעיר פנטון.

תאומות זהות מתחתנות עם תאומים זהים מישיגן ארה
(צילום: AP)
  

התאומות מסיימות את הדוקטורט שלהן בפיזיותרפיה באוניברסיטת מישיגן. זאק עושה מאסטר בייעוץ לבריאות הנפש באוניברסיטת אוקלנד, וזאק עובד בחברת אנרגיה. "אנחנו אינדיבידואלים. כולנו אינדיבידואלים", אמר זאק. "אנחנו עובדים בעבודות שונות ויש לנו תחומי עניין שונים, ואנחנו פשוט מקבלים אחד את השני עם ההבדלים האלה".

 

הרביעייה מספרת שהחיבור היה מוצלח כל כך בגלל הערכים המשפחתיים. "אנחנו פשוט זורמים וזה מסתדר", אמרה כריסטי. "יש קשר מיוחד בין תאומים. זה אדיר שיש מישהו שמבין אותך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
הזוגות לקראת החתונה. "לא מאמינים שזה קרה"
צילום: AP
מומלצים