שתף קטע נבחר

רק המחצית השנייה במשחקה של מכבי ת"א שודרה

הצהובים פגשו את רדינצ'קי הסרבית בגומלין הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, ולאחר שאף גוף שידור ישראלי לא רכש את הזכויות, בערוץ הספורט החליטו לשדר את החצי השני. ממכבי ת"א נמסר: "נדרוש הסברים מכל הגורמים הרלוונטים"

מהפך. המשחק של מכבי תל אביב מול רדינצ'קי במוקדמות הליגה האירופית שודר, לפחות חצי ממנו. לאחר שבערוץ הספורט ביקשו לשדר את המשחק אבל מצאו שהזכויות נמצאות בידי חברת צ׳רלטון, שניסתה עד הרגע האחרון לשדר את המשחק אך זה לא יצא לפועל. בסופו של דבר הצליחו בערוץ הספורט לרכוש את הזכויות למחצית השנייה בלבד ששודרה במלואה.

 

מצ'רלטון נמסר בתגובה: "הזכויות כרגע לא נמצאות בידינו אלא בידי סוכנות זרה. אנחנו כן עשינו ועושים מאמצים רבים לשדר את המשחק כפי שעשינו ונעשה עם משחקי החוץ של הישראליות על אף שמדובר במשחק חוץ שמחייב שידור בערוץ פתוח, בעוד אנחנו ערוץ בתשלום ומוגבלים מבחינת רגולציה. אנחנו משתדלים תמיד לשדר את כל משחקי החוץ של הישראליות, אך זה לא תמיד מסתייע".

 

שון גולדברג מעל קריאף (צילום: עוז מועלם)
רק החצי השני שודר(צילום: עוז מועלם)

 

גורם בחברה מסר: "היה סיכום לפני שבוע, הגיע גוף זר וקנה בכפול כסף כדי

לסחוט את השוק. משחקי החוץ גם כך אסורים לשידור בערוצים בתשלום על פי הרגולציה ואנו עושים זאת כשירות לציבור".

 

ממכבי תל אביב נמסר: "למרות כל המאמצים שנעשו על מנת להבטיח לקהל האוהדים שלנו את האפשרות לצפות בשידור משחק הגומלין נגד רדניצ'קי במסגרת שלב המוקדמות של הליגה האירופית, אנו מבינים כי מחזיקי זכויות השידור וערוץ הטלוויזיה לא הגיעו לסיכום שיאפשר את שידור המשחק הערב. אנו מתייחסים לזה בכובד ראש ונדרוש הסברים לכך מכל הגורמים הרלוונטים". 


פורסם לראשונה 02/08/2018 21:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
וידאר קיארטנסון
צילום: יאיר שגיא
מומלצים