שתף קטע נבחר

איביץ': "נהיה חייבים להשתפר", עסקת חיימוב תיסגר בראשון?

מאמן מכבי ת"א יודע שהיכולת ב-2:2 מול רדניצ'קי לא תספיק לשלבים הבאים. הצהובים יגיעו כמדורגים להגרלת הפלייאוף ביום שני, אך קודם יצטרכו לעבור את פיוניק הארמנית. ביקורת על אמאדור וסבוריט, שוער באר שבע צפוי להשלים את מעברו לקריית שלום בתחילת השבוע

מכבי ת"א תשוב היום (שישי) ארצה, אחרי שהשיגה כצפוי את הכרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הצהובים סיימו ב-2:2 בסרביה מול רדניצ'קי (2:4 בסיכום) וייאלצו לצאת תוך 48 שעות למשחק החוץ שלהם בירבאן, שם יפגשו כבר ביום שלישי את פיוניק הארמנית.

 

מאחר ושתי הנציגות הארמניות עלו לסיבוב המוקדמות השלישי (אל יריבת מכבי ת"א הצטרפה, אלאשקרט יבראן) ואמורות לארח באותו אצטדיון, הוחלט כי פיוניק היא זו שתשחק ראשונה - כבר ביום שלישי. המאמן, ולדימיר איביץ', אמר: "נצטרך להתאושש מהר מהמשחק הזה ויש לנו סגל מספיק רחב כדי להתכונן. אני בטוח שנבוא מוכנים לארמניה".

 

מכבי תל אביב (צילום: יאיר שגיא)
משחק לא משכנע בסרביה. שחקני מכבי ת"א(צילום: יאיר שגיא)

 

מכבי התבשרה אתמול כי במידה ותעבור את פיוניק, היא תהיה מדורגת בפלייאוף, לקראת ההגרלה שתתקיים כבר ביום שני (יריבות בלתי מדורגות בכירות יכולות להיות ר.ב לייפציג או בורדו). ניצחון בשלב הפלייאוף יבטיח כרטיס לשלב הבתים, דבר שקריטי מאוד עבור הצהובים בעיקר השנה בשל מגבלות הפיירפליי הפיננסי.

 

במכבי הייתה ביקורת כלפי חוליית ההגנה, שספגה שני שערים ובעיקר על הזרים ז’איר אמאדור ואנריק סבוריט שהציגו יכולת ירודה. "זה לא היה קל. ידענו שזה יהיה שונה במשחק הזה", סיכם איביץ'. "התנאים באצטדיון היו שונים ממה שהשחקנים שלנו רגילים. הדבר שאקח מהמשחק הזה הוא שהבקענו שני שערים, אבל היריבה הזו אינה ברמה שלנו ואנחנו איבדנו את הריכוז. זה משהו שנהייה חייבים לשפר כי היריבות הבאות יהיו חזקות יותר ואם נאבד מולם את הריכוז - יהיה מאוד קשה לעבור אותם".

 

תגיע לישראל? ר.ב. לייפציג (צילום: EPA) (צילום: EPA)
תגיע לישראל? ר.ב. לייפציג(צילום: EPA)

 

אלירן עטר דיבר על על פתיחת העונה הטובה שלו שכוללת שלושה שערים באירופה: "שמח להבקיע בכל משחק ובכל מפעל, אבל מה שבאמת חשוב הוא שהקבוצה מנצחת". על המשחק אתמול :"לא היה קל. התכוננו למשחק חוץ קשה באצטדיון מלא והעיקר שבסופו של דבר עברנו את המשחק הזה".

 

לקראת המשחק נגד פיוניק כבר ביום שלישי הקרוב אמר עטר: "אין לנו הרבה זמן, מחכה לנו יריבה קשה. אנחנו טסים כבר ביום ראשון וצריכים להתכונן כמו שצריך כדי להשיג תוצאה טובה".

 

אלירן עטר מול רדניצקי (צילום: יאיר שגיא)
פתח טוב את העונה. אלירן עטר(צילום: יאיר שגיא)

 

צירופו של גיא חיימוב למכבי ת"א עשוי להיסגר רשמית בתחילת השבוע, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט. זאת מאחר ובמועדון ממתינים לשחרורו הרשמי מהפועל באר שבע, יחד עם תנאי העזיבה אותם הוא צריך להסדיר. הגעתו של אריאל הרוש לבאר שבע תלויה קודם כל בעזיבת חיימוב. סוכנם המשותף של שני השוערים, רונן קצב, הבהיר לראשי האלופה כי עד אשר חיימוב לא ישוחרר, אין סיכוי שהרוש יגיע.

 

ההערכה היא כי בראשון או שני, לאחר שחרורו הרשמי של חיימוב, העסקה הכפולה תיסגר. הרוש רוצה לעבור לבאר שבע, אולם משאיר לעצמו את הסיכוי לעשות ברגע האחרון מפנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
ולדימרי איביץ'
צילום: יאיר שגיא
מומלצים