שתף קטע נבחר

בשלישי: ברק אברמוב יכנס מסיבת עיתונאים

הבעלים של בני יהודה צפוי לגלות את תוכניותיו ולדבר על התקופה הקשה שעבר. לטענת גורם במועדון, הוא לא יודיע על התפטרות

ביום שלישי הקרוב יכנס ברק אברמוב מסיבת עיתונאים באיצטדיון "המושבה", בה הוא צפוי לדבר על התקופה הלא פשוטה שעבר ועל התכניות שלו בבני יהודה. גורם במועדון אמר כי השמועות לפיהן אברמוב עשוי להתפטר אינן נכונות וכי הבעלים מתכוון להמשיך בקבוצה ולתמוך בה. לדבריו, אברמוב ידבר בין היתר על חיזוק הקבוצה.

 

בני יהודה אמנם לא העפילה לחצי גמר גביע הטוטו, אבל במועדון מרוצים מהשתלבותם של הצעירים כמו ירדן שועה, שי מזור, דולב חזיזה ואיסמעילה סורו. המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "אני מרוצה מהיכולת שלהם. אני משלב אותם לאט לאט ולא רוצה לסכן אותם. מקווה שנביא אותם מוכנים לליגה". יחד עם זאת, בקבוצה מבינים כי הסגל זקוק לחיזוק ברמה גבוהה ולשם כך מתכוונים לנסות לצרף בקרוב את הבלם טל בן חיים.

 

ברק אברמוב (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ברק אברמוב(צילום: אורן אהרוני)

 

בנוסף, בקבוצה בודקים מספר אופציות בנוגע לחלוץ זר ברמה גבוהה וטענו כי אברמוב הקציב סכום גבוה לשם כך. בבני יהודה מאמינים שהשוער אמיליוס זובאס יחזור לעצמו לאחר שביצע לאחרונה טעויות. "יש תקופות שלא הולך גם לשוערים גדולים. זובאס כבר הוכיח כי הוא שוער מצויין ויהיה בסדר", אמר אבוקסיס.

 

המגן בן תורג'מן, שנפצע והוחלף בתיקו (3:3) עם מ.ס אשדוד, סובל ממתיחה בשריר ויקבל מנוחה במשחק הדרוג בשבוע הבא. בבני יהודה מנסים להשלים את המעבר של אנטוניו מרשיץ להפועל ראשל"צ מהליגה הלאומית. נראה כי הקבוצה תשתתף בחלק מתשלום שכרו של הקשר הקרואטי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ברק אברמוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים