שתף קטע נבחר

משה חוגג: "אקח את בית"ר לשיאים חדשים"

הבעלים החדש הגיב לראשונה לחשיפת ynet על מכירת המועדון אליו: "מאמין בקבוצה וביכולותיה, שמח שחתמנו לפני פתיחת העונה כדי שנוכל להתחיל אותה כמו שצריך"

 

 

 

אחרי שסיכם על קנייתה של בית"ר ירושלים מידיו של אלי טביב, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet ספורט, הוציא איש העסקים משה חוגג הודעה רשמית ובה סימן את המטרות שלו.

 

"אני שמח ונרגש לבשר על חתימת העסקה, מסר חוגג. "יש לי חזון שמטרתו להצעיד את בית"ר ירושלים לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה וביכולותיה ובכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים".

 

רכילות עסקית משה חוגג (צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)
חוגג. מגיע לבית"ר(צילום: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון)

 

חוגג הוסיף: "ראיתי חשיבות רבה בחתימה על העסקה טרם פתיחת העונה על מנת שנוכל לפתוח אותה כמו שצריך. אני רוצה להודות לאלי טביב על מו"מ קצר ויעיל. אני מקבל לידי קבוצה במצב בריא וטוב מאדם שאכפת לו ואוהב את הקבוצה. אני שמח ומודה לו על כך".

 

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בירך את הרוכש החדש: "ברוך הבא למשפחת בית"ר ירושלים. שמחתי לארח אותך אתמול בביתי עד השעות הקטנות של הלילה לתיאום המהלכים לקראת החתימה".

 

משה חוגג וניר ברקת (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
משה חוגג עם ניר ברקת שבירך אותו על הרכישה(צילום: דוברות עיריית ירושלים)
 

 

ברקת גם הבטיח לעזור בשיקום הקבוצה: "אני משוכנע שבכוחם של הצעדים שאתה מתכוון לעשות עם כניסתך, להחזיר את בית"ר לגדולתה עם הקהל העצום של אוהדיה. אני כאן כדי להושיט יד ולעזור, בכל תפקיד שבו אהיה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים