שתף קטע נבחר

נבחרת הנערות נחתה בארץ: "עשינו רעש חיובי"

הכחולות-לבנות חזרו מאוסטריה עם הכרטיס לדרג א' האירופי. המאמן רועי לזר: "הייתה חוויה גדולה, הזכייה של העתודה באליפות אירופה העניקה לנו השראה"

 

הקיץ הנהדר של הנבחרות הצעירות נמשך אתמול עם עליית נבחרת הנערות לדרג א'. הכחולות-לבנות ניצחו 51:63 את טורקיה, סיימו את אליפות אירופה דרג ב' באוסטריה במקום השלישי וחזרו לליגה של הגדולות לראשונה מאז 2016.

 

הערב (שני) נחתו רועי לזר והשחקניות בארץ וזכו לקבלת פנים מרגשת. "הייתה חוויה גדולה", סיפר לזר. "קבלת הפנים הזו הוכיחה לנו שזה עשה רעש חיובי בכדורסל הישראלי. ללא קשר להישג, יש לנו בארץ שכבת גיל של בנות 16 עד 23 שבעוד כמה שנים יתנו את הטון בענף ויקפיצו את הרמה בצורה מטורפת".

 

נבחרת הנערות נבחרת נערות (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת הנערות ודגל ישראל בנתב"ג(צילום: אורן אהרוני)

נבחרת הנערות נבחרת נערות (צילום: אורן אהרוני)
דמעות של אושר(צילום: אורן אהרוני)

נבחרת הנערות נבחרת נערות (צילום: אורן אהרוני)
תמונה קבוצתית למזכרת(צילום: אורן אהרוני)

 

לשאלה מה המיקום הריאלי של נבחרת הנערות באירופה, ענה לזר: "קשה לדעת, אבל עשינו את זה כשחמש שחקניות בנות 17 ויוכלו לשחק איתנו בשנה הבאה בדרג א'. הבסיס יישמר ותהיה לנו נבחרת לא רעה בכלל".

 

לזר הודה כי הזכייה של נבחרת העתודה גברים בזהב האירופי עמדה מול העיניים: "בלילה לפני המשחק הראשון דיברנו על זה המון, על יובל זוסמן למשל, שעושה את כל השחקנים לידו טובים יותר. הם נתנו דוגמה למשחק קבוצתי, הם העניקו לנו השראה".

 

נבחרת נערות נבחרת נערות (צילום: אורן אהרוני)
יו"ר האיגוד, עמירם הלוי, מברך את השחקניות(צילום: אורן אהרוני)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
נבחרת הנערות
צילום: אורן אהרוני
מומלצים