שתף קטע נבחר

איש מיוחד עם נחישות בלתי רגילה / טור

מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אברם גרנט נפרד מגברי לוי, תחתיו עבד בנבחרת ובהפועל פתח תקווה: "מקצועי בצורה בלתי רגילה, חבר אמיתי מהסוג שקשה להשיג. הערכתי אותו מאוד"

זה יום עצוב בשבילי, יום עצוב למשפחה שלו ולכל הכדורגל הישראלי. גברי לוי היה איש יחיד ומיוחד בגישה שלו, במקצועיות שלו, בעוצמה שלו ובניהול האנשים.

 

אהבתי אותו והערכתי אותו מאוד. לא נתקלתי בהרבה אנשים עם יצירתיות כמו שהייתה לאיש הזה. אדם עם עוצמה ונחישות בלתי רגילה שיודע לעמוד ולתמוך כשכל הסביבה נגד. הוא היה מקצועי בצורה בלתי רגילה.

 

גברי לוי ואברם גרנט (צילום: יוסי רוט)
אהבתי והערצתי אותו מאוד. גרנט עם לוי ז"ל(צילום: יוסי רוט)

 

כשגברי היה לצידי תמיד ידעתי שאני יכול לעשות הרבה דברים טובים ולא שגרתיים כי לפעמים דברים שעושים דברים שמקדימים את זמנם, לאנשים קשה לקבל אותם.

 

עברתי עם גברי דרך ארוכה עוד מהימים שהוא היה בא לצפות בגיא (לוי), שהיה שחקן מצטיין במחלקת הנוער בהפועל פ"ת, דרך זה שכיהן כיו"ר הפועל פ"ת כשהייתי מאמן ולקחנו שלוש פעמים את המקום השני כנגד כל הציפיות. לגברי היה חלק עיקרי בכך ובנבחרת ישראל, שם עשינו את חילוף המשמרות מדור הזהב לדור אחר של הכדורגל הישראלי.

 

כחבר אני מכיר אותו למעשה מעל 30 שנה. גברי היה חבר אמיתי מהסוג שקשה להשיג כמוהו. איש שמעולם לא ראיתי אותו שפוף, תמיד אנרגטי ודינמי וחבר הכי טוב שאפשר לצפות. תנחומי לאשתו המקסימה ולילדיו גיא, קרן ואורן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גברי לוי ז"ל ואברם גרנט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים