שתף קטע נבחר

לומדים מהטובים ביותר - תואר שני בניהול בשיטה של האוניברסיטאות המובילות בארה"ב

מנהלים המצטרפים לתואר שני בניהול באים לרוב בשביל השורה התחתונה: פיתוח יכולות ניהוליות וקבלת כלים רלוונטיים לקידום הקריירה. שיטת ה-Case Studies, המנתחת אירועים אמיתיים מעולם העסקים של ימינו ומיושמת באוניברסיטאות מובילות בארה"ב - מגיעה לראשונה לישראל. מהו מסלול הלימודים שמיישם את השיטה? וכיצד תוכלו למנף את הלימודים לקידום קריירת ניהול מתגמלת?

לא בכל יום אפשר להגיד שהגיעה לישראל שיטת לימוד מתקדמת, אשר הכשירה אלפי מנהלים בכירים באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארצות הברית. שיטת ה-Case Studies עושה "עלייה", ישירות למסלול לימודי תואר שני בניהול M.A של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, אשר נבנה בהתאם לשיטה המדוברת. מנהלים מנוסים, בעלי עסקים ועצמאים מכל סוג החלו לתפוס את המקומות במסלול הלימודים היוקרתי, שעומד להיפתח בשנה האקדמית הקרובה.

 

כיצד תוכלו למנף את הניסיון והיכולות שלכם לפיתוח כלים בקבלת החלטות אסטרטגיות ויישום פרויקטים במקום העבודה שלכם?

 

Case Studies - הדרך הפרקטית לפיתוח יכולות ניהוליות

עולם העסקים של ימינו הרבה יותר גלובלי, טכנולוגי ומשתנה מיום ליום. לכן, חשוב מאוד שלימודי הניהול יהיו דינאמיים, עדכניים ומחוברים למציאות בשטח.

שיטת ה-Case Studies ידועה ומקובלת כבר שנים באוניברסיטאות המובילות בארצות הברית, כאשר היתרון המשמעותי שלה הוא ניתוח מקרים מעולם העסקים האמיתי והעדכני. לימודים בשיטת ה-Case Studies מאפשרים לסטודנטים לרכוש ידע, יכולת ניהול והבנה מעמיקה של הזירה העסקית - החל מיום הראשון ללימודים.

 

 

תוכן פרסומי (צילום: שלומי מזרחי)
(צילום: שלומי מזרחי)
 

כחלק מיישום השיטה, השיעורים במסלול החדשני של המרכז האקדמי אינם מתבצעים בפורמט של הרצאות. כאשר חלק גדול מהסטודנטים הם כבר מנהלים המביאים לשיעור מאות שנות ניסיון במצטבר - אין הרבה תועלת בהנחתת חומר לימוד תיאורטי באופן חד-צדדי מצד המרצה. לכן, השיעורים הם אינטראקטיביים וכוללים דיונים, ניתוחים וסימולציות על אירועים שקרו לאחרונה בתעשייה. הסטודנטים מקבלים הזדמנות להיכנס לנעליים של ביל גייטס או מארק צוקרברג, להגיד מה היו עושים במקומם בנקודות קריטיות של החלטה - והכל כדי לעזור לעתיד של עצמם בתור מנהלים.

 

הרי בשורה התחתונה, תואר בניהול הוא תואר בקבלת החלטות. חלק מהרעיון מאחורי התכנית החדשה, הוא הקניית היכולת לחשוב ברמה האסטרטגית, לדעת להשתמש בכלים כמותיים, לצד אינטואיציה בריאה - על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבור העסק.

 

עבודות במקום מבחנים - העבודה שתגישו היא גם הפרויקט הבא בארגון שלכם

הבחירה בהגשת עבודות נובעת מאותה כוונה: להפוך את הלימודים לפרקטיים עבור הסטודנטים. ברגע שהעבודה מנתחת מקרה אמיתי מהארגון שלהם, היא הופכת להיות הרבה מעבר למסמך שמוגש למרצה, ומשמשת בתור כלי פרקטי להתמודדות עם אתגרים ממשיים. פרויקט הסיום של הלימודים שואף לקחת את הכלים שנלמדו בשיעורים, וליישם אותם בפרויקט במקום העבודה.

תוכן פרסומי (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

לעומת מסלולים אחרים המתמקדים בתיאוריה, תזות ומבחנים - המסלול החדשני של המרכז האקדמי למשפטים ולעסקים ברמת גן אינו שואף להפוך את הסטודנט לאיש אקדמיה, אלא לעזור לו לעשות את התפקיד שלו בצורה טובה יותר. המטרה הסופית של מסלול הלימודים היא לפתח ולקדם את בוגרי התואר בסולם הדרגות במקום העבודה שלהם, או למצוא את העבודה שתשלב את הכלים, היכולות והשאיפות שלהם.

 

תואר ממוקד עם התמחות רלוונטית: ניהול בינלאומי או ניהול ארגוני שירות

הסטודנטים במסלול לתואר שני בניהול בוחרים במהלך הלימודים בין שתי התמחויות המכסות את התחומים הרלוונטיים ביותר עבור אנשי עסקים בימינו:

התמחות בניהול בינלאומי, הכוללת נסיעות לסין ולהודו על מנת להבין את השווקים מהגדולים והחשובים בעולם, מה המשמעות של כניסה לשווקים אלו, איך לעבוד מול שותפים מקומיים, ועוד.

 

התמחות נוספת היא ניהול ארגוני שירות - רוב המנהלים עובדים היום בארגונים שמעניקים שירות, או לכל הפחות משתמשים בהם באופן שוטף. כלכלת השירותים היא מהגדולות בכלכלה העולמית, וחשוב מאוד להבין אותה לעומק, כדי לקבל החלטות אסטרטגיות חשובות עבור הארגון.

 

למי מיועד המסלול החדש לתואר שני בניהול M.A?

התוכנית החדשה לתואר שני מיועדת לטווח רחב של מנהלים, החל מדרג ביניים ועד למנהלים בכירים ומנוסים, שרוצים לפתח את היכולות שלהם בתור מנהיגים ומובילים בארגון בו הם נמצאים.

 

אחד היתרונות של התוכנית הוא ההתאמה גם למי שלא בא מתחום העסקים, כגון רופאים עם מרפאה עצמאית, אנשי חינוך, ביטחון, או יזמים לעתיד שחולמים להקים סטארטאפ. בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים ומדעי החברה, משפטים, חינוך, עבודה סוציאלית או מדעי הבריאות, מוזמנים להצטרף למסלול הלימודים החדשני, להעשיר את ידיעותיהם ולקבל כלים אפקטיביים להתמודדות עם אתגרי הניהול הרלוונטיים עבורם.

 

המרכז האקדמי למשפטים ולעסקים ברמת גן - גמישות, נוחות ואיכות

מעבר לתכנית הלימודים החדשנית, לימודים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מציעים יתרונות רבים. ראשית, הלימודים בנויים בצורה גמישה ונמשכים 15 חודשים בלבד, על מנת להתאים לאנשים עובדים. בנוסף, המרכז מציע מלגות מיוחדות לעובדי מדינה ולמצטיינים.

 

 

מבחינת מיקום, הקמפוס של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן ממוקם בלב המטרופולין של תל אביב, בסמוך למסעדות ואזורי מסחר ובילוי, עם דרכי גישה נוחות מערי המרכזי והדרום.

 

רוצים לפתח את יכולת הניהול שלכם ולקבל כלים פרקטיים? שריינו לעצמכם מקום במסלול החדשני לתואר שני בניהול M.A של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים רמת גן >>

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים