שתף קטע נבחר

טוני ווקאמה עוזב את הפועל באר שבע

הקבוצה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם טרבזונספור הטורקית על מכירתו של החלוץ: "מאחלים לו בהצלחה". הניגרי הוא הזר שכבש הכי הרבה שערים במדי הקבוצה

זה היה צפוי, ועכשיו זה רשמי: טוני ווקאמה עוזב את הפועל באר שבע. הקבוצה הודיעה אחרי ההדחה מאירופה כי היא הגיעה לסיכום עם טרבזונספור הטורקית על מכירתו.

 

ווקאמה שיחק הערב (חמישי) את משחקו האחרון במדי האלופה ובסיומו נפרד מהאוהדים ומהשחקנים. החלוץ הניגרי ימריא הלילה מקפריסין לטורקיה, שם יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה. לטוני ווקאמה היו 145 הופעות במדי ב"ש בהן כבש 50 שערים (ראשון מבין זרי המועדון) ו-30 בישולים (גם כן ראשון). "אנחנו מודים לטוני על תרומתו הרבה לקבוצה לאורך השנים בהן הוא שיחק בה ומאחלים לו מכל הלב הצלחה מלאה ושלמה", נמסר מהמועדון. 

 

השחקנים מניפים את ווקאמה (צילום: שי מוגילבסקי)
השחקנים מניפים את ווקאמה(צילום: שי מוגילבסקי)

 

המאמן ברק בכר התראיין אחרי ההפסד לניקוסיה שסיים לב"ש את העונה האירופית ואמר: "עם תוצאות אי אפשר להתווכח, ונכשלנו במבחן התוצאה. כל מה שיגידו זה נכון. למרות שהפסדנו ראיתי גם הרבה דברים טובים אבל עדיין הפסדנו ועפנו. הצלחות נבנות מאכזבות וזה מה שאנחנו נעשה כמו שעשינו בעבר".

 

על המוכנות לליגה אמר בכר: "אנחנו חייבים להיות מוכנים. זאת המטרה העיקרית כרגע, סיימו עם אירופה ועכשיו הראש בליגה. אנחנו צריכים לבוא עם אנרגיות חדשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שי מוגילבסקי
ווקאמה
צילום: שי מוגילבסקי
מומלצים