שתף קטע נבחר

אלגרי חשף את ההרכב של יובה. רונאלדו יפתח

הרכש היקר בתולדות יובנטוס יערוך בכורה רשמית מחר (שבת, 19:00) במחזור הראשון בליגה האיטלקית מול קייבו. המאמן: "יש לנו את השחקן הטוב בעולם. רוצים לזכות בכל התארים, כולל בצ'מפיונס. הולכת להיות עונה מרגשת"

 

מסימיליאנו אלגרי (צילום: רויטרס)
"יש לנו את השחקן הטוב בעולם". אלגרי על רונאלדו(צילום: רויטרס)

 

אוטוטו זה קורה. מחר (שבת, 19:00) כריסטיאנו רונאלדו יעלה על הדשא בפעם הראשונה בתור שחקן יובנטוס במשחק רשמי, כשהאלופה תפתח את מסע ההגנה על התואר מול קייבו.

 

מוקדם יותר היום: קלאודיו מרקיסיו שוחרר מיובנטוס

 


 

מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, חשף פחות או יותר את ההרכב שלו מחר, כשגולת הכותרת היא כמובן העובדה שרונאלדו יפתח ב-11. "רונאלדו יעשה את הבכורה שלו. שצ'סני, קייליני, בונוצ'י ופיאניץ' ישחקו אף הם, המגנים יהיו קנסלו ואלכס סנדרו", אמר אלגרי. "כולם בכושר טוב, אפילו מנדז'וקיץ' ומטווידי, ששניהם עשו את כל הדרך עד לגמר המונדיאל".

 

כריסטיאנו רונאלדו פאולו דיבאלה (צילום: getty images)
יערוך בכורה. כריסטיאנו רונאלדו עם דיבאלה(צילום: getty images)

 

"זו הולכת להיות עונה מרגשת, יש הרבה שחקנים ברמה הגבוהה ביותר שמשחקים בליגה ויש לנו את אחד מהם – כריסטיאנו רונאלדו", החמיא המאמן לסופרסטאר שלו. "אתגר חדש מתחיל מחר. והקיץ הצלחנו להביא את השחקן הטוב בעולם. אני חושב שהקבוצה שלנו השתפרה, וגם הקבוצות האחרות".

 

עוד אמר אלגרי: "זו תהיה עונה קשה וצריך להיות מרוכזים. אני לא יכול לומר שזו תהיה "השנה של ליגת האלופות" עבורנו. מאז שהגעתי אנחנו תמיד רוצים לזכות בכל התארים, ובארבע השנים האחרונות פעמיים כמעט עשינו את זה – השנה ננסה שוב. אני נישפט במבחן התוצאה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AP
מומלצים