שתף קטע נבחר

מלך זולו בקיבוץ. רכילות עסקית

הרצוג מתעמת עם פוגלסון, גדעון תדמור ממשיך לזקק, כשחולדאי וזמיר נפגשו, תמיר ויצמן על הגי'פ

במסגרת ביקורו בישראל של זוולקה מת'ותווה, מלך זולו, הוא הגיע, ביחד עם קבוצה של 25 מנהיגים מדרום אפריקה, להתארח במלון של קיבוץ לביא, קיבוץ דתי בגליל התחתון. המטרה: לעמוד מקרוב על חיי הקיבוץ ועל ההתנהלות העסקית של הלביא. אז עשו לו כבוד: מנכ"ל המלון - שלום אשכנזי, סייר איתו בקיבוץ והסביר לו כמה וכמה דברים על הזכויות והחובות של החברים, ועל הדרך הכיר לו כמה מהם. אחת החברות הוותיקות בירכה את המלך: "ברוך שחלק מכבודו לבשר ודם". המלך ביקש פירוש, הבין והודה. רווח הקיבוץ: גם ביקור של מלך וגם 4,000 דולרים, סכום האירוח ב-16 חדרים.

רכילות עסקית שלום אשכנזי וזולוקה מת'ותווה (צילום: יח
שלום אשכנזי וזולוקה מת'ותווה(צילום: יח"צ)
 

 

הרצוג אמר

לא לקח הרבה זמן ליצחק בוז'י הרצוג להיכנס לתפקידו החדש כיו"ר הסוכנות היהודית החדש. עובדה: כחודש לאחר שנכנס לתפקידו, הוא ניהל שיחה צפופה עם מנהל היחידה לגיוס משאבים בסוכנות, ג'וש פוגלסון, שבסופה הגיש פוגלסון את התפטרותו. הסיבה: הרצוג הטיח בו, שהיחידה עולה יותר כסף מאשר היא מגייסת. בעברית פשוטה: ההוצאות עולות על ההכנסות. להזכיר: הרצוג יהיה אחראי על תקציב של כ-1.5 מיליארד שקלים, וירוויח על פי הערכות כ-45 אלף שקלים בחודש. 

יצחק הרצוג ונתן שרנסקי (צילום: עמית שאבי)
יצחק הרצוג(צילום: עמית שאבי)

 

תדמור מזקק

חברת "תדמור אנטרטיינמנט" של היזם ואיש העסקים גדעון תדמור, מבכירי תעשיית הנפט והגז בישראל, משיקה בישראל את מיזם "המזקקה", לפיתוח סרטים עלילתיים ישראליים וסדרות טלוויזיה בשפה האנגלית, שמיועדים להפצה בשוק הבינלאומי. המיזם, בשיתוף פסטיבל הסרטים חיפה, קרן רבינוביץ - פרויקט קולנוע, חברת אנדיבור קונטנט האמריקאית וקשת אינטרנשיונל, יושק בפסטיבל הבינלאומי בחיפה.

 

במסגרת המזקקה ייבחרו עד 8 פרויקטים, שיזכו במענק של 50,000 שקלים כל אחד, לצורך פיתוח תסריטים לסרטי קולנוע, ופורמטים לסדרות טלוויזיה, שמיועדים מראש לשוק הבינלאומי. הזרוע הישראלית, בניהולו של גלעד אמיליו שנקר, מכוונת להפוך גשר בין היוצרים הישראלים לשוק הבינלאומי. נציין כי הסרט "נורמן", בכיכובו של ריצ'רד גיר, הופק בחברת תדמור אנטרטיימנט.

רכילות עסקית ריצ'ארד גיר וגדעון תדמור (צילום: יח
ריצ'ארד גיר וגדעון תדמור(צילום: יח"צ)
  

 

חולדאי וזמיר על החוף

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, וסגנו, אסף זמיר, שהודיע על התמודדותו מול הראש בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, נפגשו באירוע הפתיחה של "HILTON BAY", בחוף הילטון התל אביבי. התחרות ביניהם לא השביתה את השמחה של יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו משקאות, רונן מיילי, היזם וראש איגוד הברים והמועדונים בישראל, והמסעדן הראל בלו, שהשיקו באירוע פתיחה את המתחם, שכולל בר, מסעדה, ומועדון גלישה בניהולו של טל מצ'ורו. עוד נכחו: ישראל רייף - יו"ר קבוצת אפקון, אמיר פושינסקי - חבר הנהלה בקרן ההשקעות בנסון-אאוק, המפיק מוטי רייף, אבי לוין - סמנכ"ל הכספים של אביליטי, אלינור קופלר, בעלה רועי בן נתן והכלב.

רכילות עסקית הראל בלו, יואש בן אליעזר, רונן מיילי (צילום: ליאור גולדסאד)
הראל בלו, יואש בן אליעזר, רונן מיילי(צילום: ליאור גולדסאד)
 

רכילות עסקית אלינור קופלר ורועי בן נתן (צילום: ליאור גולדסאד)
אלינור קופלר ורועי בן נתן(צילום: ליאור גולדסאד)
 

 

אלוני המכללה

במסלול האקדמי המכללה למינהל הוכתרו העיצובים הזוכים בתחרות, שהתקיימה כחלק משיתוף פעולה בין חברת אלוני למכללה. שלוש קבוצות סטודנטים זכו במלגות לימודים בסך כולל של 10,000 שקלים. נכחו: דיקאן ביה"ס לעיצוב וחדשנות, ד"ר גוין סאס, ומנכ"ל אלוני, דוד מטלון.

רכילות עסקית הזוכים במלגות אלוני (צילום: עידן גרוס)
הזוכים במלגות אלוני(צילום: עידן גרוס)
 

 

דיבור כלכלי

רו"ח דפנה ברזילי, שותפה מנהלת של פירמת הרו"ח הירושלמית ברזילי ושות', פתחה את ביתה למנכ"לית הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר צדיק, וליו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' אבי שמחון, לערב של סיעור מוחות על כלכלה ורואי חשבון. זאת על רקע הבחירות הקרובות ללשכת רואי חשבון, בהן מתמודדת ברזלי לוועד המרכזי ברשימה של רו"ח חן שרייבר. עוד נכחו: בעלי משרדי רו"ח ירושלמים וסמנכ"לי כספים של חברות שונות.

רכילות עסקית דפנה ברזלי, אבי שמחון, חן שרייבר (צילום: יח
דפנה ברזלי, אבי שמחון, חן שרייבר(צילום: יח"צ)
 

 

הי הג'יפ

לצילומים להשקת ג'יפ קומפאס, לפי הקוסנפט "הדרך שלי להצלחה", נבחרו מובילי דעת קהל שונים לספר על הדרך שלהם להצלחה עסקית ואישית. בין היתר צולמו: הטניסאי אנדי רם, איש העסקים תמיר ויצמן, הבעלים של עלית מודלס - שי אביטל, בעלת Merkspace חללי עבודה – ספיר שפיגל, ושמעון באבו - מבעלי קיוטו.

רכילות עסקית תמיר ויצמן (צילום: ניר פקין)
תמיר ויצמן(צילום: ניר פקין)
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים