שתף קטע נבחר

קרטיש אירגנה הפגנה בעד חוק הלאום: "יצאתי לקרב"

המתאבקת האולימפית יצאה להפגנת תמיכה בחוק בהשתתפות כמה עשרות ספורטאים במרכז חיפה: "אני חושבת שזה לא נכון שרק אויבי המדינה היהודית יוצאים להפגנות, והגיע הזמן לתת להם תשובה הגונה"

 

חוק הלאום עורר סערה גדולה בשבועיים האחרונים והוציא אלפים לרחובות בשתי הפגנות גדולות שנערכו בכיכר רבין - של הקהילה הדרוזית ושל ערביי ישראל. אתמול (שבת), במרכז העיר חיפה, כמה עשרות אנשים הפגינו בעד החוק עם דגלי ישראל - ומי שאירגנה את האירוע הייתה המתאבקת האולימפית אילנה קרטיש.

 

קרטיש, שהשתתפה באולימפיאדת ריו 2016, עשתה זאת יחד עם יו"ר סניף ישראל ביתנו בעיר לזר קפלון. היא אספה איתה עשרות ספורטאים מענפים שונים וגם מאמנים.

 

אילנה קרטיש (צילום: פרטי)
אילנה קרטיש והמפגינים בחיפה(צילום: פרטי)

 

"לצאת לקרב זה הצד החזק שלי, ואתמול יצאתי לקרב כדי להילחם על זהות המדינה והצביון הציוני", אמרה קרטיש. "אני חושבת שזה לא נכון שרק אויבי המדינה היהודית יוצאים להפגנות, והגיע הזמן לתת להם תשובה הגונה".

 

"יצאנו למאבק על אופיה הלאומי של ארצי", הוסיפה קרטיש. "הגיע הזמן לצבוע את חיפה בכחול לבן. כשיש דברים שאני מתחברת אליהם, אני עוזרת ועושה כל מה שאני יכולה. הכי כאב לי לראות את ההפגנה בתל אביב עם דגלי פלסטין, ולא הייתה אף הפגנת נגד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים