שתף קטע נבחר

שחקנים במכבי ת"א: "היינו צריכים את משחק האימון הזה"

הצהובים היו מרוצים מה-1:4 על הפועל בדרבי והעלייה לגמר גביע הטוטו: "יונתן כהן ושחר פיבן, שגדלו במחלקת הנוער שלנו, ניצחו את הדרבי הזה". איביץ' דווקא צינן את ההתלהבות לפני היציאה לנורבגיה: "אין לנו זמן לחגיגות"

 

"היינו צריכים את משחק האימון הזה לקראת המפגש בנורבגיה", כך אמרו בציניות שחקנים במכבי ת"א אחרי ה-1:4 הקליל על הפועל בחצי גמר גביע הטוטו - הדרבי התל אביבי הראשון מזה שנה וחצי.

 


 

שחקני מכבי ת"א אמנם חגגו דקות ארוכות עם הקהל הצהוב את העלייה לגמר גביע הטוטו, אבל הם, ובעיקר המאמן ולאדן איביץ', מרוכזים ביציאה מחר בטיסת שכר פרטית של המועדון לנורבגיה, לקראת משחק הפלייאוף הראשון בליגה האירופית מול סרפסבורג (חמישי, 20:00).

 

מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
יש כאלה בבמכבי ת"א שכבר נושמים אוויר פסגות(צילום: ראובן שוורץ)

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
גרם לשער השלישי וכבש את הרביעי. אופואדו(צילום: עוז מועלם)

 

"יש לנו הרכב שני מצוין, שיכול להתמודד עם כל קבוצה בארץ", אמרו במכבי. "יונתן כהן ושחר פיבן, שגדלו במחלקת הנוער שלנו, ניצחו את הדרבי הזה, וזה הכי חשוב מבחינתנו".

 

במכבי היו מרוצים בין היתר מהכניסה של צ'יקו אופואדו, שגרם לפנדל בשער השלישי וכבש את הרביעי, וכמובן מכך שהצליחו לשמור על השחקנים טריים לקראת ארבעת המשחקים הקרובים ב-11 ימים: פעמיים מול סרפסבורג ובליגה נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע.

 

פיבן חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
זכה למחמאות. פיבן(צילום: ראובן שוורץ)

איביץ' ויצחקי (צילום: ראובן שוורץ)
הראש כבר בנורבגיה. איביץ'(צילום: ראובן שוורץ)

 

אלירן עטר ודור פרץ, מושכים עדיין פציעות קלות, כמו גם וידאר קיארטנסון, שעוד מתעקש לצאת בתוך עשרה ימים לחתום בקבוצה מהצ'מפיונשיפ (בהשאלה) או מהליגה הגרמנית. בנוסף, הכוונה במכבי

 היא להנחית לפחות זר נוסף עם אפשרות להקפאת כריסטיאן באטוקיו.

 

"אני שבע רצון מהניצחון, זה דרבי ראשון ומשחק חשוב", אמר איביץ', אבל מהר מאוד הוריד את ההתלהבות. "גם המשחק הבא יהיה חשוב וגם זה שלפניו היה. אין לנו זמן לחגיגות, אלו החייים שלנו והשחקנים עשו עבודה טובה. יש לנו טיסה ארוכה לנורבגיה ונצטרך להתאושש כמו שצריך".

 

איביץ' הסביר למה לא עלה בהרכב משני לדרבי: "מבחינתי כולם שחקנים איכותיים וזה הג'וב שלי לבחור מי יהיה ואיפה. זה טוב שהקבוצה חזרה מפיגור משחק שני ברציפות. שיחקנו בשיטה חדשה, שחקנים חדשים, אווירה של דרבי אחרי תקופה ארוכה. היה קשה להראות את כל האיכויות שלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שחקני מכבי ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים