שתף קטע נבחר

פרסי ה-MTV: ג'ניפר לופז ריחפה, מדונה דיברה על עצמה

קמילה קביו גרפה את הפרסים החשובים, אך ג'ניפר לופז הייתה זו שהעניקה הופעה בלתי נשכחת בטקס של MTV. גם קארדי בי בלטה כשהניקה פסלון על הבמה, ומדונה דיברה על השפעתה של אריתה פרנקלין המנוחה - ונתקלה בביקורת על כך שהתמקדה בעצמה. הרגעים הגדולים של טקס פרסי ה-VMA

טקס פרסי המוזיקה של MTV התקיים הלילה (ב') ברדיו מיוזיק הול בניו יורק, ושני הפרסים החשובים בו הוענקו לאישה אחת - קמיליה קביו, אך נשים חזקות נוספות כבשו בו את הבמה, מקארדי בי עד מדונה וג'ניפר לופז. 

 

 

קביו זכתה בפרס "קליפ השנה" על הלהיט הענק שלה Havana, והביסה את אריאנה גרנדה, דרייק, צ'יילדיש גמבינו ואחרים. את הפסלון היא קיבלה מידיה של מדונה שנזכרה כיצד בשנת 1984, ביצעה בטקס את Like A Virgin.

 

ג'ניפר לופז (AP Images)
ג'ניפר לופז. הגיעה בריחוף(AP Images)

 

קמילה קאבלו (AP Images)
קמילה קביו גרפה את שני הפרסים הנחשבים של הערב(AP Images)

קביו עזבה את הערב עם פסלון נוסף - פרס "אמן השנה", והפכה, בהיעדר מתחרים ראויים, לזוכה הגדולה של הערב. "שיר השנה", לפחות לפי צופי MTV, הוא Rockstar של פוסט מאלון. הוא לא הצליח כמעט לדבר אך את הפרס קיבל מחברי הבקסטריט בויז, ששרו שורות מכל השירים המועמדים. פרס "האמן החדש הטוב ביותר" הוענק לראפרית קארדי בי, שהוציאה את אחד מאלבומי הראפ המדוברים השנה. 

 

עוד בערוץ המוזיקה:

שקט, מצלמים: הקליפים הגדולים של MTV

השירים הגדולים של אגדת הסול אריתה פרנקלין

 

עם כל הכבוד לפרסים, קשה להגיד שמישהו מצופי הטקס זוכר איזה מהם הוענקו ולאילו אמנים. טקס פרסי MTV הוא מסורת של רגעים והופעות, וכאלה היו בשפע הלילה. קארדי בי הציגה את שון מנדס כשהיא "מניקה" פסלון איש ירח, מנדס מצידו ביצע את שירו In My Blood (כשגשם יורד על הבמה). לוג'יק ואיש להקת וואן רפאבליק ביצעו את One Day כשמסביבם שלל ילדי מהגרים, שלבשו חולצות עם הכיתוב "כולנו בני אדם" והחזיקו נרות. בהמשך הצטרפו אליהם גם הוריהם, כשלוג'יק עצמו לובש חולצה עליה נכתב Fuck the wall. כמה חתרני.

 

הקליפ המנצח של הערב - Havana

 

הראפרית ניקי מינאז' ביצעה הופעה ברוח מצרית (ובהשפעת אלבומה החדש Queen) בעודה עוטה פאה בלונדינית ושרה שירים כמו Majesty ו-Fefe, ואריאנה גרנדה ביצעה את God Is A Woman מוקפת רקדנים עוטי גלימות וכתרים מוזהבים ומשפחתה הצטרפה אליה לקראת סוף הביצוע.

 

קארדי בי הייתה זו ששמה הוזכר יותר מכל במהלך הערב בזכות 10 מועמדויות, ונוכחותה בהחלט הייתה מורגשת. בנאום הזכייה שלה בפרס "האמן החדש הטוב ביותר" התייחסה קארדי להחלטה להפוך לאמא בשיא פריצתה. "לפני מספר חודשים הרבה אנשים אמרו לי 'את מהמרת על הקריירה שלך, את מביאה ילד, מה את עושה'", אמרה הראפרית. "הבאתי ילד ואני עדיין זוכה בפרסים. אני רוצה להודות לכל חבריי ומשפחתי שתמכו בי. אלוהים נתן לי משהו שאי אפשר לקנות, ביץ'".

 

קארדי בי (AP Images)
קארדי בי. פתחה את הטקס כשהיא מניקה פסלון(AP Images)

 

הצביעו במצעד השנתי של ynet וגלגלצ

 

ועוד פרסים: פרס "שיתוף הפעולה" הוענק לג'ניפר לופז (יחד עם דיג'יי חאלד וקארדי בי) על עבודתם המשותפת בשיר Dinero (מועמדים אחרים בקטגוריה היו N.E.R.D וריהאנה וגם ברונו מארס וקארדי בי). פרס "קליפ הפופ הטוב ביותר" הוענק לאריאנה גרנדה על No Tears Left to Cry, ואילו הפרס בקטגוריית ההיפ-הופ הוענק לקליפ שמלווה את השיר Chun-Li של ניקי מינאז', שהביסה שמות כמו דרייק, הקרטרס, ג'יי קול, מיגוס וכמובן – קארדי בי.

 

אריאנה גרנדה (AP Images)
אריאנה גרנדה - קליפ הפופ הטוב ביותר(AP Images)

פוסט מאלון (AP Images)
פוסט מאלון זכה בפרס שיר השנה(AP Images)

פרס "קליפ הדאנס" הוענק לאביצ'י המנוח, על Lonely Togather עם ריטה אורה, ג'יי בלווין לקח את פסלון "הקליפ הלטיני הטוב ביותר" על Mi Gente, "קליפ הרוק טוב ביותר" הוא 'Whatever It Takes של אימג'ן דרגונז (שניצחו בקטגוריה זו מתחרים כמו פו פייטרז, פול אאוט בוי, לינקין פארק ופאניק אט דה דיסקו), פרס "האפקטים המיוחדים" הוענק לקנדריק לאמאר (הזוכה הגדול של השנה שעברה) ו-SZA על All the Stars והפרס בקטגוריה המשונה "שיר הקיץ" של השנה הלך לקארדי בי, באד באני וג'יי בלווין על שירם המשותף I Like It.

 

הקליפ שעורר את הסערה הגדולה ביותר השנה ונחשב מרהיב ממש כמו שעורר מחלוקת היה זה של צ'יילדיש גמבינו (דונלד גלובר) לשירו This is America. גלובר זכה בקטגוריה "הקליפ עם המסר הטוב ביותר", בפרס הבימוי ובפרס הכוריאוגרפיה ואין ספק שהוא לא יצא בידיים ריקות, אבל יש שיאמרו שהוא היה ראוי לפרס "קליפ השנה". גלובר לא נכח בטקס, ובמקומו הגיעה הכוריאוגרפית של הווידאו שרי סילבר, שטענה כי מדובר בקליפ חשוב. ובצדק.

 

ג'ניפר לופז (AP Images)
ג'ניפר לופז. הופעה בלתי נשכחת(AP Images)

קשה היה להתעלם בטקס ממותה של אריתה פרנקלין, אגדת מוזיקה עוד בחייה ומהנשים המשפיעות על עולם המוזיקה. כיאה למעמד, הזמרת (ובת ה-60 הטרייה) מדונה דיברה על פרנקלין המנוחה ועל כמה השפיעה על הקריירה שלה. "היא הובילה אותי להיכן שאני נמצאת היום" אמרה מדונה, "ואני יודעת שהיא השפיעה על כל כך הרבה אנשים כאן". ברשת ביקרו את מדונה על כך שדיברה על עצמה במקום על פרנקלין ועל הלבוש האפריקני שלא היה הולם.

 

מדונה (AP Images)
מדונה. עוררה ביקורת(AP Images)

אחד הרגעים שלא יישכחו בקלות מהערב הוא זה בו ג'ניפר לופז ריחפה לבמה למחרוזת ענק שהקיפה שלל להיטים מהקריירה הארוכה שלה. בין היתר שרה הזמרת את Waiting for Tonight, On the Floor, Love Don't Cost a Thing ו-Ain't Your Mama. אחרי הסחת דעת קלה של דיג'י חאלד, היא שבה לבמה רכובה על רכבת, לביצוע של Jenny from the Block ו-I'm Real (מלווה בג'ה רול – כמה זמן לא שמעתם עליו?).

 

ניקי מינאז' (AP Images)
ניקי מינאז'(AP Images)

בקסטריט בויז (AP Images)
בחזרה לניינטיז. הבקסטריט בויז(AP Images)

 

"גדלתי על MTV וזהו באמת כבוד אדיר בשבילי", אמרה לופז בנאום הזכייה שלה בפרס החלוציות ע"ש מייקל ג'קסון (מעין פרס מפעל חיים), כשהיא אוחזת בפסלון איש הירח. "זה היה מסע בלתי ייאמן של לחלום את החלומות הכי פרועים שלי ואז סוג של לראות אותם מתגשמים. מוזיקה, משחק, הופעות. הקריירה הזו תמיד הייתה אובססיה בשבילי". לופז סיפרה שכשילדיה נכנסו לחייה, הכול השתנה. "ידעתי שאני צריכה להיות טובה יותר, גבוהה יותר"' אמרה, הייתי צריכה להיות חזקה יותר מאשר מקודם". הזמרת הודתה לילדיה ואמרה "העתיד ורוד יותר עכשיו כשאתם כאן", ואחר כך הודתה לחבריה, משפחתה ושלל האנשים עמם שיתפה פעולה במהלך השנים. אחרי הכול - היא עדיין ג'ני מהבלוק.

 

פוסט מאלון ג'ו פרי וסטיבן טיילר (AP Images)
פוסט מאלון עם ג'ו פרי וסטיבן טיילר(AP Images)

 

את הערב סגר לני קרביץ, שהציג לבמה את הראפרים פוסט מאלון ו-21 סאבאג', שביצעו את להיטם הענק שהפך לשיר השנה, Rockstar. השניים לווו עד מהרה בכוכבי רוק אמיתיים, בדמותם של חברי להקת אירוסמית', ששרו את הקלאסיקה Dream On וסגרו את הערב מוקפים בלהבות.


 

רשימת הזוכים המלאה:

 

קליפ השנה: קמילה קביו, Havana

 

אמן השנה: קמילה קביו

 

שיר השנה: Rockstar פוסט מאלון עם 21 סאבאג'

 

האמן החדש הטוב ביותר: קארדי בי

 

שיתוף הפעולה הטוב ביותר: Dinero, ג'ניפר לופז עם די ג'יי חאלד וקארדי בי

 

קליפ הפופ הטוב ביותר: No Tears Left To Cry, אריאנה גרנדה

 

קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר: Chun-li, ניקי מינאז'

 

הקליפ הלטיני הטוב ביותר: Mi Gente, ג'יי באלווין וווילי ויליאם

 

קליפ הדאנס הטוב ביותר: Lonely Together, אביצ'י עם ריטה אורה

 

קליפ הרוק הטוב ביותר: Whatever it Takes, אימג'ן דרגונס

 

קליפ עם מסר: This is America, צ'יילדיש גמבינו

 

שיר הקיץ: I Like It, קארדי בי עם באד באני וג'יי באלווין

 

הבמאי האמנותי הטוב ביותר: Apeshit, הקרטרס

 

הכוריאוגרפיה הטובה ביותר: This is America, (צ'יילדיש גמבינו) שרי סילבר

 

הבמאי הטוב ביותר: This is America, (צ'יילדיש גמבינו) הירומוראי

 

העריכה הטובה ביותר: Lemon, (ריהאנה ו-N.E.R.D), טיילור וורד

 

האפקטים הוויזואלים הטובים ביותר: All The Stars, (קנדריק לאמאר ו-SZA), לוריס פאיילר

 

אמן הדחיפה של השנה: היילי קיוקו

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים