שתף קטע נבחר

סקוטי ווילבקין נחת בישראל: "מסוגלים להיות בטופ של אירופה"

הרכש הנוצץ של מכבי תל אביב הגיע לארץ לקראת פתיחת האימונים בסוף החודש: "ידעתי שיום אחד אשחק כאן"

 

מצעד הנוחתים בנמל התעופה בן גוריון נמשך. אחרי שג'וני אובראיינט הגיע אתמול (שני) לישראל, הכוכב הגדול של מכבי תל אביב העונה, סקוטי ווילבקין, נחת הבוקר בארץ לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה בסוף החודש.

 


 

"המשחק הראשון שלי באירופה היה נגד מכבי תל אביב והתרשמתי מאוד מהאווירה בישראל, מהאנרגיות ומהאוהדים. זה מועדון עם היסטוריה ואמרתי לעצמי שאגיע לשחק בקבוצה הזאת בעתיד", סיפר ווילבקין עם נחיתתו.

 

סקוטי ווילבקין בשדה התעופה (צילום: מכבי תל אביב)
ווילבקין בנתב"ג. יש ממנו הרבה ציפיות(צילום: מכבי תל אביב)

 

"הכי חשוב שנזכה באליפות", הוסיף ווילבקין ונראה שהתרגל כבר למנטליות של המועדון הצהוב עוד לפני שערך את האימון הראשון. "תמיד יש לחץ, צריך להתמודד עם זה. אני בטוח שכולם רוצים לנצח".

 

ווילבקין הוא ללא ספק ההחתמה הכי נוצצת של הצהובים הקיץ. הגארד האמריקני זכה עם דרושפאקה ודייויד בלאט ביורוקאפ ונבחר ל-MVP העונתי ושל סדרת הגמר אחרי שהעמיד ממוצע של 19.7 נקודות ו-4.8 אסיסטים. "דיברתי עם בלאט על מכבי ת"א", סיפר הגארד. "שמעתי חלק מהסיפורים על התקופה שבה הוא אימן את הקבוצה ונשמע שהוא היה חלק מתקופה טובה". על עתידה של מכבי ת"א ביורוליג, הוסיף ווילבקין: "אנחנו מסוגלים להיות בטופ של אירופה. יש לנו סגל טוב ומספיק כישרוני".

 

ווילבקין כבר כמעט וחתם באנאדולו אפס בקיץ, אבל הצהובים הצליחו לחטוף אותו ברגע האחרון. הגארד צפוי להשתכר שלושה מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי תל אביב
סקוטי ווילבקין
צילום: מכבי תל אביב
מומלצים