שתף קטע נבחר

מישראל מערבה: הקווים הטראנס-אטלנטיים החדשים

פרסום ראשון: בקיץ 2019 חברת דלתא תכפיל את פעילותה מנמל התעופה בן גוריון לניו יורק ותוסיף עוד טיסה יומית שתצטרף לטיסת הלילה של החברה. חברת התעופה אייר אירופה הודיעה גם היא על קו חדש מישראל לפנמה החל מ-799$

חברת דלתא איירליינס הודיעה היום (ד') על הוספת טיסה יומית מתל אביב לניו יורק. הטיסה החדשה, שתצא לפועל ב-17 ביוני 2019, תצטרף לטיסה יומית נוספת של חברת התעופה האמריקנית ובכך תפעיל דלתא שתי טיסות יומיות מנתב"ג לנמל התעופה ג'יי אף קיי (JFK) בניו יורק.

יותר טיסות ליעד המבוקש: ניו יורק (צילום: נטלי עמרוסי) (צילום: נטלי עמרוסי)
יותר טיסות ליעד המבוקש: ניו יורק(צילום: נטלי עמרוסי)
 
הטיסה היומית הנוספת שתמריא מתל אביב תהיה טיסת יום, כך שתשלים את הטיסה היומית הנוכחית שממריאה בלילה ותעניק אפשרות בחירה נוספת ללקוחות החברה - אם לבצע טיסת יום או לילה. הטיסה החדשה תצא ב-11:35 מתל אביב ותנחת ב-16:50 בניו יורק. מהחברה נמסר כי לאור הגברת הפעילות של דלתא בארץ - יותר מ-4,000 מושבים יתווספו בכל שבוע בטיסות בקו תל אביב - ניו יורק, ניו יורק - תל אביב.

 

 

שתי הטיסות מופעלות במטוס מדגם A330 – 300, בעל קיבולת של 293 מושבים. "לישראל יש קשר היסטורי ומסחרי חזק עם ארה"ב והקשרים האלה היוו גורם תומך ומדרבן להרחבת השירות שלנו. זה כולל בין היתר השקעות של ישראל וישראלים בארצות הברית, בסכומים של 24 מיליארד דולר, בהתאם לנתוני שגרירות ארה"ב בישראל", אמר רוברטו לוריאטי, סגן נשיא דלתא לטיסות הטרנס אטלנטיות.

    ()
דלתא: מוסיפה טיסת בוקר מתנב"ג ל-JFK
 

בכל מטוסי רחבי הגוף של דלתא הפועלים בטיסות בינלאומיות יכולים הנוסעים ליהנות מקשר אינטרנט ישיר בגובה של 30 אלף רגל באמצעות חיבור Wi Fi במטוסים (בתשלום), וכמו כן משליחת הודעות טקסט מהמטוס באמצעות הטלפון בחינם – עם iMessage, וואטסאפ ומסנג'ר של פייסבוק.

 

בנוסף, דלתא שידרגה לאחרונה את שירות הארוחות במחלקת התיירים באותו הקו וכעת והיא מספקת באוויר "ארוחה בסגנון מסעדה", עם תפריט ומגוון מלא של משקאות לבחירה.

    ()
מחלקת התיירים של דלתא
 

דלתא איירליינס משרתת יותר מ-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2018 זכתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם השביעית ב-8 שנים על ידי מגזין Fortune. בנוסף, דורגה החברה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News שבע שנים ברציפות.

 

אייר אירופה משיקה: קו חדש לפנמה ב-799$

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה ממשיכה להגדיל את פעילותה גם כן והודיעה היום על פתיחת קו תעופה חדש לפנמה במרכז אמריקה. הטיסות יחלו לפעול החל מ-25.2.19 במטוסי הדרימליינר החדשים של החברה.

פנמה (צילום: shutterstock)
טיסות לפנמה החל מפברואר הקרוב(צילום: shutterstock)

לכבוד השקת הקו החדש החברה הודיעה היום על מחירים מיוחדים ליעד החל מ-799$ לאדם כולל מיסים. הנוסעים לפנמה יעצרו לקונקשן קצר במדריד עם זמן המתנה של שעה ועשרים דקות. פנמה נחשבת לאחת המדינות המפותחות והיפות ביותר במרכז אמריקה, האקלים בה טרופי ולישראלים אין צורך בוויזה בכניסה למדינה.

פנמה (צילום: shutterstock)
שילוב של שיא החדשנות ושיק של פעם במקום אחד(צילום: shutterstock)
 

בעקבות הביקוש הגבוה של הקו מתל אביב למדריד, החברה יצאה היום עם בשורה נוספת לנוסעים הישראלים: במקום חמש טיסות שבועיות שמתבצעות כיום על ידי אייר אירופה במטוסי הדרימליינר, החל מ-1.6.19 תפעיל החברה טיסות על בסיס יומי. בטיסות אלו הנוסעים יוכלו לעשות שימוש בשירות ה-WiFi, אפשרות להזמין מושבים מראש ושירות צ'ק אין מוקדם. לאחרונה התווסף גם שירות סטרימינג בחינם בטיסות הטרנס-אטלנטיות.

    ()
קו חדש לפנמה במרכז אמריקה
 

בנוסף, ניתן להזמין מראש באתר החברה או דרך סוכני הנסיעות - בנוסף לתפריט הקיים, תפריט שהותאם במיוחד לנוסעים מישראל: מנה כשרה, ארוחת בוקר משודרגת, מנת בריאות ומנה צמחונית.

פנמה (צילום: shutterstock)
פנמה החל מ-799$(צילום: shutterstock)
  

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל-50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נטלי עמרוסי
מיוני הקרוב: טיסה יומית נוספת לניו יורק
צילום: נטלי עמרוסי
מומלצים