שתף קטע נבחר

בגלל מנור סולומון: מתיחות שיא בין מכבי פ"ת ובית"ר ירושלים

בבית"ר טוענים שהגיעו לסיכום על הקשר והוא יעבור אליהם אם לא יחתום באירופה. בפ"ת זעמו על העיתוי – ארבעה ימים בלבד לפני המפגש בין הקבוצות: "שחוגג יתרכז בלהביא שחקנים שלא נועדו רק ליצור באז. שחר נתן את ההצעה הגבוהה ביותר"

 

ארבעה ימים לפני המשחק בין בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון של העונה, הצדדים נמצאים במתיחות השיא. הסיבה? הפרסום אתמול (רביעי) ב-ynet ספורט על כך שבבית"ר טענו כי השיגו סיכום לפיו מנור סולומון יחתום אצלם במידה ולא יימכר לאירופה.

 


 

בית"ר ממשיכה לטעון כי הגישה הצעה גבוהה מזו של בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, ומבחינתה אם הוא לא יעבור לאירופה, ישחק רק אצלה. "חוגג נתן הצעה גבוהה מזו של חיפה, בואו נראה מה יהיה אם סולומון לא יעבור לאירופה", אמרו במועדון.

 

מנור סולומון אחרי שכבש (צילום: ראובן שוורץ)
מלחמת גרסאות בין בית"ר ופ"ת. מנור סולומון(צילום: ראובן שוורץ)

בפתח תקווה זעמו וטענו כי הסיפור יצא בעיתוי הזה כמלחמה פסיכולוגית לקראת המשחק בין שתי הקבוצות. "אנחנו מבינים שחוגג מאוד אוהב פרסום, אבל סולומון לא יהיה בבית"ר, שיתרכז בלהביא שחקנים שלא נועדו רק ליצור באז תקשורתי ומכירת מנויים כמו שעשה עד עכשיו".

 

אבי לוזון, אחד המתווכחים המרכזיים בעסקה להבאתו של חוגג לבית"ר, שמיד עם סיומה דאג להתרחק מהבעלים החדש, לא אהב את הטענות של היריבה: "90 אחוז שהוא ייצא לאירופה. מה שבטוח, בבית"ר הוא לא ישחק".

 

"בבית"ר הוא בטוח לא ישחק". לוזון (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
"בבית"ר הוא בטוח לא ישחק". לוזון(צילום: יאיר שגיא)

 

סולומון זוכה לעניין ברחבי היבשת וקיבל מסרים ממספר קבוצות מצרפת, גרמניה וספרד. מועד ההעברות באירופה נסגר ב-3 בספטמבר ובפ"ת וסוכניו של הקשר העריכו כי אם לא ישלים את המעבר, יחתום בחיפה. "בבית"ר יכולים להגיד מה שהם רוצים, שחר נתן את ההצעה הגבוהה ביותר על סולומון", אמרו בפ"ת.

 

מאז העברת המועדון לידיו של משה חוגג מכרה בית"ר 4000 מנויים. המטרה היא להגדיל משמעותית את המספר הזה, לנסות לחצות את רף 10,000 המנויים ובכך לשבור את שיא המועדון מימי ארקדי גאידמק (8,500).

 

השתתף בהכנת הידיעה: שמעון אלבז

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מנור סולומון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים