שתף קטע נבחר

מורה, פסיכולוג וארבעה נוספים חשודים בפדופיליה ברשת

השישה, בני 19 עד 49, התערטלו ושלחו תמונות וטקסטים מיניים בוטים לבלשיות משטרה שהתחזו לילדות בנות 11 ו-12. בעצורים: מורה ממעלה אדומים, פסיכולוג מירושלים ושני חיילים. בפשיטה על בתיהם הוחרמו מחשבים שבאמצעותם שלחו סרטונים ותמונות

 

 

 

המשטרה עצרה שישה גברים בני 19 עד 49 החשודים בפדופיליה, אחד מהם מורה ממעלה אדומים, האחר פסיכולוג מירושלים. מעצרם של החשודים, בהם שני חיילים, הוארך אמש (יום ד'). השישה נעצרו בתום חקירה סמויה שבמהלכה התחזו בלשיות משטרה לילדות בנות 11 ו-12.   

מעצר של פדופילים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצרו של אחד החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

התכתבות פדופיל ()
התכתבות בין אחד החשודים לבין שוטרת שהתחזתה לילדה
 

אמש פשטו שוטרים ובלשים של משטרת מרחב דן ותחנת מסובים על בתיהם של השישה - אחד מהם מורה בחטיבת ביניים והאחר פסיכולוג. הם הובאו בשעות הערב לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרם. המשטרה החרימה מבתיהם של החשודים את המחשבים שבאמצעותם ניהלו את ההתכתבות ושלחו את הסרטונים והתמונות.  

 

החשודים שלחו סרטוני זימה של עצמם בזמן שהם מתערטלים ונוגעים בעצמם, תמונות וטקסטים מיניים בוטים תוך שהם משדלים את ה"ילדות" להתפשט בשידור חי מול המצלמה, וביקשו מהן תמונות אינטימיות במצבים שונים.

 

המשטרה מסרה כי מבצע המעצרים יצא לדרך "במסגרת הלחימה של משטרת ישראל בעברייני מין ברשת על מנת לאפשר סביבה בטוחה לילדינו גם במרחב הווירטואלי ואיתורם של העבריינים ברחבי הרשת".

 

מעצרם של חייל בן 20 מעפולה וגבר בן 37 מחדרה הוארך עד מחר. מעצרו של מורה בן 29 ממעלה אדומים הוארך עד מוצאי שבת. מעצרו של פסיכולוג בן 36 מירושלים הוארך עד ליום ראשון. חייל בן 19 מבת ים וגבר בן 49 מגבעתיים יישארו אף הם במעצר עד ליום ראשון.

 

יו"ר הנהגת ההורים במעלה אדומים, שלומי ירוחם, אמר בתגובה למעצר המורה כי "זה דבר שאסור שיקרה וצריך לתת את הדעת בנושא. יכול להיות שהיינו יכולים למנוע את המצב הזה. כל רשות צריכה לעשות כל מה שהיא יכולה כדי למנוע מצב כזה של כניסת מורים ללא בדיקה לבית הספר. כולם במעלה אדומים היום בהלם כי זה משהו שאנחנו לא מכירים. אנחנו שמים את הדבר הכי יקר לנו במערכת החינוך. לא פשוט שאיש חינוך שמלמד תלמידים ומדריך אותם לערכים מגיע למצב כזה ולא קל לשמוע על זה".

 

לפני כשבועיים נחשף כי מאמן הכדוריד בנו ריינהורן, תושב הרצליה בן 35, חשוד שניסה לפתות כ-140 קטינות ברשת. בחלקן הוא ביצע, כך על פי החשד, עבירות מין. הפרשה מוגדרת על ידי המשטרה כאחת החמורות והמקיפות ביותר שנחשפו באחרונה.

 

 

חומר החקירה העלה כי ריינהורן פעל לכאורה באופן מתוחכם ואובססיבי במשך שנים - לאורך רוב שעות היממה. לפי החשד, הוא פתח פרופילים מזויפים ברשתות החברתיות הפופולריות בקרב קטינים, דוגמת אינסטגרם, והציג עצמו כסוכן דוגמניות, כמעצב בגדי ים או נציג של חברת הפקות. הוא פתח בשיחה עם הילדות והנערות והציע להן "לדגמן". 

 

בשלב הזה, אם נענו הקטינות בחיוב, קיים איתן החשוד שיחה וביקש מהן לעבור ולשוחח באפליקציית המסרים וואטסאפ - שם הניע אותן להגיע לשיח מיני: הוא ביקש מהן לכאורה תמונות פנים, גוף ועירום. 

 

המשטרה, כאמור, הגיעה עד כה ל-140 קטינות - בנות 9 עד 15 - שעמדו בקשר עם החשוד, אך החוקרים מעריכים כי המספר גבוה בהרבה. כמו כן, מיוחסים לו חשדות בעבירות אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים והטרדות מיניות ברשת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
מעצרו של אחד החשודים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים