שתף קטע נבחר

מסעדות שפתוחות בערב החג

בזמן שהרוב יטרחו על הסירים והאירוח בערב החג, יש כאלה שדווקא יאכלו במסעדה: אילו מסעדות פתוחות בערב ראש השנה?

 

זאדה

במסעדת "זאדה" - הממוקמת במלון "דריסקו", שנפתח ממש לא מזמן בתל אביב - השף שחר ביטון יציע ארוחת חג ברוח המטבח העותמאני שמחירה 475 שקלים לסועד, ו-357 שקלים לארוחת ילדים.

 (צילום: איליה מלניקוב)
(צילום: איליה מלניקוב)

תפריט הטעימות כולל 11 מנות, בהן פתיחים, מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים וכמובן, יין. בין הפתיחים והראשונות תוכלו למצוא בליני גרני סמית עם פרוזן צזיקי, דבש ורימונים; אספרגוס חלוט עם קרם סלרי, שקדים ואבקת אבוקדו; סיגר בסגנון עותמאני במילוי גבינת טולום ותמנון סגול צרוב עם קרם תירס.

מסעדת
(צילום: איליה מלניקוב)

בעיקריות אפשר יהיה לבחור בין נתח לוקוס צרוב עם חמאת עגבניות וצ'ילי; צלע טלה בטימין ושום לצד ריזוטו טורקי עם פטריות יער ורוטב צזיקי אוזבקי וגם חבושים במילוי טלה ובקר.

 

אורבך 6 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-7269309, לא כשר

  

הלנה

במסעדת "הלנה" שנמצאת בקומת הכניסה של מלון "נורמן" התל אביבי, השף ברק אהרוני יגיש תפריט שמשלב בין מנות חג מסורתיות לבין המטבח המודרני. 

 

ארוחת החג תעלה שם 600 שקלים לסועד, ותכלול מנות ראשונות ועיקריות שיוגשו למרכז השולחן וגם קינוח אישי בסיום הארוחה. בין המנות הראשונות שיוגשו שם: כרוב ממולא; סלט ענבים ומלפפונים; קישואים צלויים עם נענע ולבנה עזים; סלט גרגירי חומוס וכמון ומטבוחה חריפה.

 (צילום: דוד לופטוס) (צילום: דוד לופטוס)
(צילום: דוד לופטוס)

בעיקריות אפשר יהיה לבחור בין עופיון ממולא בפריקה; דג ים מרוקאי עם גרגירי חומוס וסופריטו עגל עם חבושים ושאלוט. לצידן יוגשו תוספות של פירה תפוחי אדמה עם הרבה חמאה; סלט ירוק; ירקות ירוקים מאודים ואורז פרסי.

 

נחמני 23 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-5435400, לא כשר

 

הוטל מונטיפיורי

במסעדה, השוכנת בקומה הראשונה של "הוטל מונטיפיורי", יגישו בערב ראש השנה תפריט מיוחד בן שש מנות בסכום של 500 שקלים לסועד (לא כולל יין ומשקאות אלכוהוליים אחרים).

 

כבר בתחילת הארוחה, כל שולחן יקבל סלסילת חלות עם חמאה ולצידה שלושה פתיחים לכל סועד, בהם קונסומה עוף, מנה של כבד קצוץ שעשוי מכבד עוף ואווז עם אגוז מוסקט וברנדי וכיסון במילוי תפוחי עץ ירוקים, כרישה וריקוטה.

 

למנה ראשונה יוכלו הסועדים לבחור בין ארבע מנות, בהן סשימי אינטיאס עם קוויאר רימונים; טורטליני ומח עצם עם דלורית, קרם עגבניות ופפריקה. בעיקריות אפשר יהיה לבחור בין מנה של פילה בר ים; כתף טלה עם חמציצים, עלי חרדל וארטישוק ירושלמי ועוד. לסיום הארוחה יוגש קינוח מתוך מבחר קינוחים שונים.

 

מונטיפיורי 36 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-5646100, לא כשר

 

סוהו

גם השנה, כמיטב המסורת, מסעדת "סוהו" תקיים בערב ראש השנה ארוחת חג שתכלול מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וקינוחים. המנות, הן הצמחוניות והן מנות הבשר, יוגשו למרכז השולחן ללא הגבלה.

     (צילום: איציק בראל)
(צילום: איציק בראל)

בנוסף, אפשר יהיה לבחור מנות מתוך תפריט הסושי המגוון שמציעים שם. מחיר הארוחה לסועד הוא 399 שקלים, המחיר לילד (בגילאי 12-3) הוא 199 שקלים.

   (צילום: איציק בראל)
(צילום: איציק בראל)

משה בקר 15, אזור התעשייה הישן ראשון לציון, להזמנת מקומות לארוחה: 054-3500501,03-9658395, לא כשר

 

אינדירה

מסעדת "אינדירה" ההודית תציע בערב ראש השנה ארוחה שתיפתח עם ברכות החג ותימשך עם תפריט הודי עשיר שיכלול מנות ראשונות כמו פפדאם, נאן שום, סלט ירקות, בג'יה בצל, פאקורה ירקות ומונגדאל פאקורי. בעיקריות אפשר יהיה ליהנות שם ממנות כמו טיקה מסאלה, מיקס גריל טנדורי, ביריאני ירקות, אלו גובי, דאל מקאני, ולקינוח - גלידה בטעמים ועוגת דבש.

   (צילום: דן פרץ)
(צילום: דן פרץ)
 

מחיר הארוחה הוא 299 שקלים למבוגר (כולל יין, שתייה קלה ושתייה חמה ללא הגבלה), על ילדים בגילאי 5-2 תשלמו 125 שקלים, וארוחה לילדים מעל גיל 5 תעלה שם 249 שקלים.

 

שדרות שאול המלך 4 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-6954437, לא כשר

 

ג'אסיה

המסעדה, שממוקמת ביפו העתיקה, תציע בערב החג תפריט חגיגי במחיר של 199 שקלים לסועד (החל מהשעה 19:00 בערב), שיכלול פתיחים כמו לחם הבית לצד מגוון מטבלים, סלט אבוקדו וסלט פטריות. בגזרת מנות הראשונות אפשר יהיה ליהנות שם מקרפצ'יו בקר, סביצ'ה דג ים וקרפצ'יו סלמון.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בעיקריות יוגשו מספר אופציות, בהן דניס שלם בתנור בתוספת פלחי תפוחי אדמה וירקות שורש; פילה דניס בגריל על מצע פירה עם שרימפס ברוטב שמנת; נתח פילה בקר עם ירקות שורש אפויים בתוספת אורז הבית; נודלס עם קוביות סלמון; ולחובבי הסושי שלא יסכימו לוותר עליו גם בארוחת החג תוגש קומבינציית סלמון או קומבינציית סושי צמחוני. בנוסף, במהלך הארוחה יוגשו כוס יין או סאקה וקינוח הבית.

   (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

לואי פסטר 7 יפו, להזמנת מקומות לארוחה: *2417, לא כשר

 

התרנגול הכחול

במסעדתו של השף שאול בן אדרת תתקיים ארוחת ראש השנה חגיגית שעליה ינצח השף בעצמו. הארוחה תיפתח בצלחת ברכות עם תפוח, דבש וחלה ותימשך עם שלל מנות ראשונות ומנות ביניים שיוגשו למרכז השולחן.

שף שאול בן אדרת (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
שף שאול בן אדרת(צילום: ירון ברנר)

בעיקריות אפשר יהיה לבחור בין ספריבס טלה בברביקיו מעושן למנה של פילה בקר בקראסט גרעיני חמנייה, שום ופטרוזיליה. לצידן יוגשו תוספות שונות וקינוחים בסיום הארוחה. מחיר הארוחה הוא 390 שקלים למבוגר (כולל יינות ללא הגבלה), ו-290 שקלים לילד.

 (צילום: אפיק גבאי) (צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

ניסים אלוני 10 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-5443349‏, לא כשר

 

אואזיס

במסעדת "אואזיס", השפית רימה אלברה תגיש בערב ראש השנה ארוחת חג שמחירה ינוע בין 300-250 שקלים לסועד (בהתאם למחיר המנה העיקרית). הארוחה החגיגית תורכב ממנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית לבחירה, קינוח לבחירה וכוס יין, ותתאים גם לטבעונים שבינינו.

       (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

בין המנות שיוצעו לבחירה: גבינת קממבר בעלי תאנה עם ריבת נירולי; וטאקו עם פילה בקר בגזרת המנות הראשונות, ובעיקריות - פילה בקר על הגריל עם קרוקטים של פולנטה ורוטב רוסטיקה; נתחי דניס פריכים עם סלט וייטנאמי; וחזה ברווז על פרנץ' טוסט עם ריבת סיגליות. לקינוח, אפשר יהיה לבחור בין קרפצ'יו מנגו, סנדוויץ' גלידת קרמל וקינוח ייחודי שנקרא "הנשיקה של רימה".

 

מונטיפיורי 17 תל אביב, להזמנת מקומות לארוחה: 03-6206022, לא כשר

 

באבא יאגה

במסעדת "באבא יאגה", מגישים במשך עשר השנים האחרונות ארוחת ראש השנה חגיגית ב-420 שקלים בהרשמה מוקדמת. הארוחה כוללת מגוון לחמים, סלטים ורוסטביף, גלילת פילה עוף עם פירות מיובשים וסלמון, דג מטיאס ונתחי הודו בעישון עדין.

 

בנוסף, יוגשו בארוחה מנות מהמטבח היהודי הקלאסי כמו גפילטע פיש, דג ברוטב עגבניות ושום ופארשמק – ממרח דגים מלוחים עם ביצה קשה ותפוחי עץ. למנת בינתיים יוגשו כבדי עוף מטוגנים עם בצל ומרק עוף עם קניידלך. בעיקרית אפשר יהיה ליהנות שם מקדרת בקר עם פטריות ותפוחי אדמה במעטפת בצק פריכה, ממנה של נתחי בשר בקר עם פירות מיובשים, סטייק פרגית עשוי על הגריל, קבב ישראלי קלאסי ופילה סלמון ברוטב מייפל, שום ורטטוי.

 

הירקון 12 תל אביב, 03-5175179, ראשון-רביעי 23:00-12:00, חמישי-שישי 24:00-12:00, לא כשר

 

Villa mare

בביסטרו שנמצא על חוף ימה של בת ים, יגישו בערב החג ארוחה במחיר של 280 שקלים שתכלול פטה כבד עם ריבת בצל ופיסטוק וגפילטע פיש עם ביצה קשה וחזרת לראשונות. בהמשך יוגשו שלוש מנות ביניים לבחירה ולעיקרית פילה סלמון במעטפת רוטב אסייתי, אסאדו בקר בבישול איטי ועוד. לסיום הארוחה יוגש קינוח, ובמהלכה אפשר יהיה ליהנות משתייה קלה ויין ללא הגבלה.

 

בן גוריון 69 בת ים (על החוף), 054-7317740‏, ראשון-שבת 2:00-9:00, לא כשר

  

שטרודל

במסעדת "שטרודל" שבמושבה הגרמנית יציעו בערב ראש השנה מספר מנות ספשל ברוח החג: קובנייה של בשר נא ובורגול (52 שקלים); פטאייר סלק על לבנה ביתית מעושנת (44 שקלים) וסלט ואדי ניסנאס עם גבינה ערבית ורוטב בזיליקום (59 שקלים) לראשונות.

   (צילום: עיסא אסעד)
(צילום: עיסא אסעד)

בעיקריות, אפשר יהיה לבחור בין שדרת טלה על ריזוטו פריקי (89 שקלים); פילה לברק עם חמאת עגבניות וניוקי תרד (109 שקלים) וצלעות "דוד זאקו", שהן צלעות כבש עם קראסט פיסטוק חלבי (135 שקלים).

    (צילום: עדי סדרס)
(צילום: עדי סדרס)
  

שדרות בן גוריון 39 (המושבה הגרמנית) חיפה, להזמנת מקומות לארוחה: 077-7004312, לא כשר

 

בלאק אנגוס

השף דודי קדם יציע בערב החג מנות ספשל כמו טרטר פילה בקר עם בורגול (45 שקלים); ריזוטו כמהין עם פטריות שמפיניון וסלמון במיסו מתקתק (60 שקלים) וסביצ'ה מוסר ים עם נקטרינה (80 שקלים).

   (צילום: עלאא זעאתרה)
(צילום: עלאא זעאתרה)

בגזרת העיקריות אפשר יהיה לבחור בין פילה מוסר על קרם ארטישוק ירושלמי לצד אספרגוס חלוט (170 שקלים); כבד אווז וריבת תאנים ברוטב של ג'ק דניאלס ודבש (150 שקלים) ונתח טומהוק במשקל 350 גרם בקרמבל שקדים ושרי צלוי (150 שקלים). מנות הספשל יוגשו החל מהשעה 20:00.

 

מוריה 29 חיפה, להזמנת מקומות לארוחה: 04-8345548, לא כשר

 

לוקנדה

במסעדת "לוקנדה", שבמלון "רמדה" בנצרת, השף אליאס מטר יגיש בערב החג ספשלים מהמטבח הערבי-נצרתי המודרני, בהם דג מוסר ממולא בפריקה ואפוי בתנור כשהוא עטוף ברוטב עגבניות פיקנטי עם ירקות שורש ועשבי בר עונתיים (98 שקלים); וצלעות טלה ברוטב ערמונים, ג'ינגר וסילאן מעל גראטן תפוחי אדמה ותפוחי עץ (109 שקלים).

   (צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)
 

דרך הציונות 29 נצרת, להזמנת מקומות לארוחה: 04-6130351‏, לא כשר

 

כפות תמרים

במסעדת "כפות תמרים" שבקיבוץ אילות יחגגו את ערב ראש השנה עם מגוון מאכלי עדות. הארוחה תוגש בסגנון בופה חופשי עם עמדה שלמה של מנות ילדים, ועל כל שולחן יחכו לסועדים מאכלי ברכות, בקבוקי יין ושתייה קלה.

   (צילום: חנית פוגל)
(צילום: חנית פוגל)

בין המנות שיוגשו בבופה: פילה מוסר ים בעשבי תיבול; רולדת עגל חלב לצד רוטב פטריות; כבש ברוטב קסיס עם פירות יבשים; אורז אושפלאו עם נתחי בקר ועוד. הארוחה תיפתח בשעה 19:00 עבור מוזמנים בלבד, ומחירה 220 שקלים למבוגר ו-120 שקלים לילד.

   (צילום: אירנה קרושבסקי)
(צילום: אירנה קרושבסקי)

קיבוץ אילות, להזמנת מקומות לארוחה: 08-6358789, כשר

 

פדרו

במסעדת השוק האילתית מציעים בערב ראש השנה תפריט מיוחד עם מנות ראשונות כמו אספרגוס פרמזן (46 שקלים); מנות מהים של שרימפס בלו צ'יז (52 שקלים) ומנות בשר כמו פולנטה נתח קצבים (52 שקלים).

   (צילום: לין לוי)
(צילום: לין לוי)

בנוסף יכלול התפריט כמה מנות ספשל, בהן כבד אווז פרוס לפרוסות דקות (78 שקלים); מנות עיקריות כמו "חתיכה יפה של אנטרקוט" במשקל 300 גרם (118 שקלים); נתחי בשר מובחרים כמו שאטובריאן במשקל 500 גרם (255 שקלים) ודג בקרסט פיסטוק וגרידת לימון (118 שקלים).

 

שדרות יעלים 38 אילת, להזמנת מקומות לארוחה: 08-6379504, לא כשר

 

 

בראסרי עין כרם

במסעדה הירושלמית מזמינים אתכם לחגוג את ראש השנה עם תפריט מיוחד שמחירו 365 שקלים לסועד והוא כולל מנה ראשונה, עיקרית, כוס יין, שתייה חמה וקינוח.

   (צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

בין המנות הראשונות אפשר יהיה ליהנות ממנה של חציל חרוך עם טחינה שחורה, שקדים ויוגורט ובעיקריות יוגשו מנות כמו פילה עגל, שוק אווז קונפי ומחבת פירות ים.

   (צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)

המעיין 15 עין כרם ירושלים, להזמנת מקומות לארוחה: 02-5665000, לא כשר

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפיק גבאי
ארוחת חג במסעדה
צילום: אפיק גבאי
מומלצים