שתף קטע נבחר

אברם גרנט הופך לאיש החזק בפנאתינייקוס

עסקת מכירת המועדון היווני לקבוצת הרכישה האסיאתית PanAsia נסגרה. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet: גרנט, שנמצא כרגע באתונה, יהיה הסמכות המקצועית הבכירה ויחזיק בתפקידים נוספים

אברם גרנט עומד להפוך לדמות המקצועית החזקה ביותר בפנאתינייקוס, אחד משני המועדונים הגדולים ביותר ביוון, לאחר שעסקת מכירת פנאתינייקוס לקבוצת הרוכשים האסיאתית PanAsia נסגרה.

 


 

לאחר החתימה הרשמית תצא הודעה מסודרת לציבור אז גם צפויים הרוכשים החדשים להכריז על תפקידו של גרנט במועדון. הערב הגיע גרנט למשחקה של פנאתינייקוס מול קבוצת לאמיה וישב בתא הכבוד יחד עם פיירוי פיאמפונגסאנט, איש העסקים התאילנדי שתיווך בעסקה. פיאמפונגסאנט הוא דמות מוכרת בעולם הכדורגל והיה מעורב בין השאר בעסקת המכירה האחרונה של מנצ'סטר סיטי.  

 

אברהם גרנט עם פיאמפונגסאנט (צילום: גאזטה)
גרנט עם פיאמפונגסאנט וסגן הנשיא סטרטוס סופיליס(צילום: גאזטה)

 

המגעים לרכישת פנאתינייקוס החלו לפני כחמישה חודשים ומהרגע הראשון היה ברור שכאשר המהלך ייצא לפועל גרנט יקבל תפקיד בכיר, כך גם פורסם לראשונה ב-ynet ספורט. ביוון יש הטוענים שגרנט יקבל אחוזים מסוימים מהבעלות על הקבוצה, אבל מדובר בדיווחים ספורדים בלבד. כן ידוע שגרנט יהיה האיש בעל המילה המקצועית האחרונה בפנאתינייקוס, זה שמקבל את ההחלטה לפני אישור כל מהלך של הדריקטוריון. מין הכלאה בין תפקיד מנכ"ל למנהל מקצועי.

 

בפנאתינייקוס משחק כידוע הישראלי עומרי אלטמן. לפני 14 שנה אימן אותה יצחק שום, אשר הוליך אותה לזכייה בדאבל אחרי שבע שנים בהן היא לא זכתה בתארים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים