שתף קטע נבחר

"רונאלדו נתקל בקשיים אחרים באיטליה"

מאמן יובנטוס, מאסימיליאנו אלגרי, לא מודאג מכך שהכוכב עדיין לא הבקיע אחרי שלושה מחזורים מפתיחת העונה: "זה עוד יגיע, הוא צוחק על זה". מאמן קרואטיה, זלטקו דאליץ': "רונאלדו חושב רק על עצמו, לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי"

יובנטוס עם מאזן מושלם בליגה האיטלקית אחרי שניצחה 1:2 את פארמה, אבל כלי התקשורת מתעסקים בבצורת של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי עדיין לא הבקיע במשחק רשמי של הביאנקונרי מאז הצטרף מריאל מדריד תמורת 100 מיליון אירו.

 


 

 

מאמן יובה, מאסימיליאנו אלגרי, טען שהוא לא מודאג בגלל כושר ההבקעה של הכוכב שלו: "בכדורגל האיטלקי כריסטיאנו נתקל בקשיים מסוג אחר, אבל היה לו משחק טוב. לפעמים לא הולך כל כך והכדור לא נכנס, אבל בסוף זה יתפרץ אצלו. העונה האמיתית מתחילה יותר מאוחר".

 

בינתיים הפרק האיטלקי לא מהווה הצלחה מבחינתו. רונאלדו (צילום: AFP)
רונאלדו. אלגרי: "לא היה לו מזל"(צילום: AFP)

 

אלגרי נשאל אם רונאלדו לא סובל מהמצב, והשיב: "כריסטיאנו צוחק על זה. הוא השחקן מספר 1 בעולם, הוא רוצה להבקיע בכל משחק וזה טוב. לא היה לו מזל, אבל הוא יכול להיות רגוע,

כי זה יבוא. בינתיים הוא עוזר לשחקנים האחרים להשתחרר ואני מרוצה ממה שהוא עשה".

 

על השארתו של פאולו דיבאלה על הספסל אמר אלגרי: "אני חייב לבחור את ה-11 מבין האופציות שיש לי. אנחנו יכולים לשחק עם שלושה חלוצים, אבל החלטתי לשחק עם שניים ולהציב את מנדז'וקיץ'. היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל בשנייה הגיע לנו לנצח. ידענו שניתקל בקשיים, כי פארמה קבוצה חזקה ומהירה".

 

מאמן נבחרת קרואטיה, זלטקו דאליץ', התייחס להחלטה להעניק את פרס כדורגלן השנה של אופ"א ללוקה מודריץ' ולא לרונאלדו: "רונאלדו הוא שחקן אגואיסט שלא הייתי רוצה בקבוצה שלי. יותר חשוב לו להבקיע מאשר שהקבוצה שלו תנצח".

 

מאסימיליאנו אלגרי (צילום: רויטרס)
מאסימיליאנו אלגרי(צילום: רויטרס)

 

מאמן אינטר, לוצ'יאנו ספאלטי, לא חגג למרות הניצחון המשכנע (0:3) בחוץ על בולוניה: "אנחנו יודעים מה קרה לנו בעבר. יש שחקנים שנמצאים עדיין מתחת לרמה שלהם ונהיה חייבים לשמור על איזון ושקט כדי להמשיך לשחק כמו הפעם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: getty images
מומלצים