שתף קטע נבחר

צילום: אורן אהרוני

הנבחרת נחתה באלבניה, גיא חיימוב: "יש לנו אפשרות לעלות ליורו"

השוער שיפתח בהרכב אמר לפני ההמראה לטיראנה למשחק נגד הנבחרת המקומית (שישי, 21:45): "נעשה הכל כדי להגיע לאליפות אירופה, יש אווירה טובה מאוד". אבטחה כבדה סביב המלון של הנבחרת

נבחרת ישראל המריאה היום (רביעי) לאלבניה לקראת ההתמודדות בליגת האומות בשישי (21:45). גשם ואבטחה כבדה מאוד קיבלו אותה בטיראנה, גם סביב המלון. השחקנים יצאו מיציאה צדדית בשדה ונכנסו למלון עם פעולת הסחה מכניסה צדדית.

 

כל מה שצריך לדעת לקראת ליגת האומות

 


 

השוער גיא חיימוב, שיפתח בהרכב בשל פציעתו של אריאל הרוש, אמר לפני הטיסה: "יש לנו אפשרות לעלות ליורו, נעשה הכל כדי להגיע לשם. יש אווירה טובה בנבחרת עם הצוות החדש, הם הכינו אותנו בצורה טובה מאוד למשחק הזה. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במגרש". על השיפור ביכולתו בשנה האחרונה: "אני תמיד משתדל לעשות הכל כדי להתקדם ולשפר דברים במשחק שלי".

 

נבחרת ישראל עם ההגעה לאלבניה (צילום: דוד בן שימול)
חזן עם רוטנשטיינר במטוס(צילום: דוד בן שימול)

 

הרצוג עם רוטנשטיינר. המסע ליורו מתחיל באלבניה (צילום: דוד בן שימול)
הרצוג עם רוטנשטיינר. המסע ליורו מתחיל באלבניה(צילום: דוד בן שימול)

 

המאמן אנדראס הרצוג צפוי לפתוח בחוד ההתקפה עם ערן זהבי, שחזר לאחר שנת השעיה מהמדים הלאומיים, וככל הנראה ישתף פעולה עם חלוץ ק.פ.ר תומר חמד. שרן ייני הצטרף אתמול לסגל במקום שיר צדק הפצוע. לואי טהא שוחרר בגלל פציעה ולא זומן שחקן אחר במקומו.

 

דאבור, סבע וחמד בנתב
דאבור, סבע וחמד בנתב"ג(צילום: עוז מועלם)

הרצוג (צילום: עוז מועלם)
המנהל הטכני ווילי רוטשטיינר(צילום: עוז מועלם)

הרצוג (צילום: עוז מועלם)
הרצוג(צילום: עוז מועלם)

זהבי בנתב
זהבי בנתב"ג(צילום: עוז מועלם)

 

הרצוג, שבימים האחרונים ערך שיחות רבות עם אנשי כדורגל ישראלים, ביצע שני מהלכים משמעותיים כבר בתחילת דרכו בתפקיד: הוא החזיר את זהבי לסגל ופעל לסלק את הפלאפונים כשהנחה את השחקנים לא להסתובב איתם בחדרי ההלבשה ובזמן הארוחות המשותפות. האוסטרי גם אישר פתיחת חדר משחקי וידיאו מיוחד. מאלבניה תמשיך הנבחרת למשחק ידידות בצפון אירלנד, שייערך ב-11 בספטמבר.


פורסם לראשונה 05/09/2018 11:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא חיימוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים