שתף קטע נבחר

עשור לפיקניק

מזה עשר שנים שמירב נהר יחד עם אורנה ג'קסון מארגנות באהבה את הפיקניק השנתי למשפחות החדשות שנוחתות במחוז ברגן ומזמינות גם את ה"ותיקים" וגם את הארגונים השונים לקחת בו חלק. הכל קורה למרגלות גשר הג'ורג' וושינגטון היפיפה בפארק עם מדשאות לגדות הנהר.

אורנה ג'קסון היא כבר מזמן סוג של "רב" קהילה. היא החלה את דרכה בעולם חנויות האופנה במנהטן, הפכה עם השנים בשקט בשקט לאימפריית רילוקיישן מהסוג העובד קשה מבוקר עד ליל למען לקוחותיה. ואם זה לא מספיק, היא הספיקה גם שני בעלים וחמישה ילדים בדרך, כי מי צריך לנוח. ג'קסון היא אחת הנשים המישפחתיות שהכרתי (גילוי נאות: היא היתה הראשונה לארח אותי על משפחתי כשנחתתי במחוז שלא ידעתי על קיומו לפני כן). המשפחתיות שלה משיקה בין חייה האישיים והמקצועיים כאחד ואצלה, כולם מרגישים בבית מהרגע הראשון.

 

- ()
אורנה ומירב והפיקניק השנתי. צילומים: אילנית סולומונוביץ' חבוט

 

כשפנתה לנדל"ן מתוך החלטה לחפש את הביזנס הבא שלה, היא רצה עם הלקוחות הראשונים כדי לסייע להם בהשכרה של בית ועוד בית. לא עבר זמן רב, והם כולם חזרו כדי לרכוש איתה את ביתם הקבוע. ומאז, הכל היסטוריה. השולחן שלה צמח למשרד, והיא מוקפת בצוות גדול שמתפרנס מהיצירה שלה. ומכאן אופי השרות שהיא מעניקה ללקוחותיה.

 

עבודה עבודה ויש גם חיים. ג'קסון מוצאת שההצלחה שלה תבוא לידי ביטוי אם האנשים ירגישו טוב במקום מושבם, וכך לאורך השנה היא מקיימת פעילויות מקצועיות ופעילויות לשעות הפנאי בכל התחומים שמיועדים לנשים ולגברים, לעיתים לחוד, כדי להעשיר את עולמם. ופעם בשנה, היא מקיימת את הפיקניק המסורתי בארגון משותף עם מירב נהר לכבודן של המשפחות החדשות שנוחתות בצפון ניו ג'רזי. השנה השתתפו כ-200 איש. בעלי עסקים, תנועות הנוער ובתי הספר המקומיים לעברית הוזמנו כדי להציג את עצמם. מזג האויר שיתף פעולה כרגיל, והפארק שנמצא תחת גשר הג'ורג' וושינגטון לצד הנהר הסביר פנים כהרגלו.

 

- ()
פינת הסביח המסורתית של הראל והמשפחה.

 

ואם כל זה לא הספיק, גם הרב יצחק גרשוביץ מחב"ד, "הרב של הישראלים" הגיע לתקוע בשופר עם ילדיו. המשפחות התאספו לפיקניק משותף על מחצלות לגדות נהר ההדסון עם הנוף המרתק של גשר הג'ורג' וושינגטון. משפחות ותיקות באו לחלוק איתם חוויות ולספר מנסיונן. שבט הצופים מצדה שנמצא בשיא תקופת ההרשמה לשנת הפעילות הקרובה שלו הפעיל את הילדים במשחקים ובשזירת צמידים בקשר "צופי", ובית הספר עמ"ק ללימודי עברית בראשות גלית גולדברג שמונתה לראש המרכז הישראלי בג'יי סי סי שימחו את הבאים ומסרו מידע חיוני. תומכים נלהבים של הקהילה וספונסרים כמו סטיב גרוסמן שמעניק משכנתאות רבות לישראלים לא היססו להנות עם החבר'ה תחת כיפת השמיים, והשיא: הראל נהר "הבעל של" הכין כרגיל את הסביח העיראקי המסורתי לכל דורש (עם עמבה ופטרוזיליה וכל הטעים הזה בפיתה).

 

- ()

 

שנה חדשה

 

שנה חדשה עומדת בפתח

היא תכנס ותפציע ותחבק.

שנה חדשה עומדת בפתח

ממתינה בסבלנות להביא איתה בשורות,

בשורות של אחווה,

בשורות של שלום,

בשורות של רוגע ואהבה.

 

שנה חדשה עומדת בפתח

 

 

צוות מדור ניו ג'רזי ואנוכי מאחלים לכם, תושבי ניו ג'רזי, לעם ישראל ולעולם כולו:

שנה טובה ומתוקה

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים