שתף קטע נבחר

מיקל גלאדנס חתם בעירוני נס ציונה

הסנטר (32, 2.11 מ') הוותיק סיכם את תנאיו לחודש עם אופציה להארכה עד סיום העונה. שיחק בעונת 2015/16 במכבי אשדוד. זילברשטיין: "ההחתמה של מיקל נועדה כדי שנצליח לעמוד במטרות שלנו"

עירוני נס ציונה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הסנטר מיקל גלאדנס (32, 2.11 מ') לחודש עם אופציה להארכת החוזה עד תום העונה.

 

גלאדנס שיחק בעונה שעברה בליגה הספרדית וביורוקאפ במדי בילבאו. באירופה העמיד ממוצעים של 8.2 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.0 חסימות ב-19 דק למשחק. בליגה שיחק פחות ורשם מספרים מרשימים פחות בהתאם. ב-16 דקות על הפרקט הוא סיפק 5.1 נק', 4.3 ריב' ו-1.0 חס'.

 

 

בפעם הקודמת שלו בישראל. גלאדנס במדי אשדוד (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
בפעם הקודמת שלו בישראל. גלאדנס במדי אשדוד(צילום: יאיר שגיא)

הסנטר הוותיק החל את הקריירה בקולג' קטן בשם לוסון סטייט ושנה מאוחר יותר התקדם לאלבאמה A&M, ולאחר שלוש שנים שם לא נבחר בדראפט וחתם בליגה ההולנדית.

 

משם נדד ברחבי העולם, כשבין היתר הספיק לשחק שבעה משחקים במיאמי ו-18 נוספים בגולדן סטייט, כולם בעונת 2011/12. הקריירה שלו ב-NBA מסתכמת ב-9.7 דקות בממוצע על הפרקט, 2.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים.

 

מיקל גלאדנס (צילום: AP)
הספיק לטעום קצת מה-NBA. מיקל גלאדנס במדי מיאמי(צילום: AP)

 

בעונת 2015/16 חתם במכבי אשדוד, במדיה שיחק 21 משחקים ועזב באמצע העונה. הוא סיפק 5.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק.

 

מאמן נס ציונה, נדב זילברשטיין: "המטרה הראשונה שלנו העונה היא העפלה לשלב הבתים של היורופקאפ. לשם כך נעשה הכל כדי לצלוח את שלבי המוקדמות, ההחתמה של גלאדנס נועדה כדי לסייע לנו לעמוד במטרה הזו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים