שתף קטע נבחר

מכוונים למוגבלי החשבון בבנקים: כרטיס אשראי נטען מראש

כחצי מיליון איש בישראל מתנהלים על בסיס מזומן, החל ממוגבלי חשבון בבנקים וכלה בעובדים זרים. בחברת WorldcomFinance, העוסקת בהעברות כספים בינלאומיות, משיקים כרטיס נטען במטרה לענות על הצורך של לקוחות אלה

פתרון למוגבלי חשבון בבנק: תחום כרטיסי החיוב הנטענים הולך ומתפתח בשנה האחרונה, ומהווה אלטרנטיבה לכרטיסי אשראי עבור חלק לא מבוטל מהאוכלוסייה. ל- ynet נודע כי חברת WorldcomFinance העוסקת בהעברות כספים, תשיק בקרוב כרטיס נטען בשיתוף עם לאומי קארד, המיועד בעיקר לאוכלוסיות המודרות מהבנקים.

 

 

את הכרטיס ניתן יהיה לטעון עד ליתרה של 20 אלף שקל והוא יוכל לשמש הן בישראל והן ברכישות בחו"ל במט"ח.

 

החברה מכוונת למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים בהם כ-300 אלף לקוחות מוגבלים בבנקים, אזרחי ישראל, וכ-200 אלף זרים – מהם כ-90 אלף עובדים זרים חוקיים ועוד כ-110 אלף לא חוקיים.

אילוסטרציה מטבע חוץ (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

"מדובר על אוכלוסייה בוגרת שמונה למעלה מחצי מיליון איש שחיה ועובדת בישראל ומתקיימת על בסיס מזומן ומגלגלת מחזור של למעלה מ- 3.5 מיליארד שקל בחודש", אומר ל-ynet יובל טל, מנכ"ל החברה. "אל כל האוכלוסייה הזו ניתן להוסיף גם את כל מי שרוצה להשתמש בכרטיס הנטען לצורך קניות באינטרנט".

 

טל מציין כי יש כיום רבבות עובדים המוגבלים בבנק, ומקבלים את משכורתם בצ'ק או מזומן בעיקר בתחומי הסיעוד, הבניין, המסעדנות, המלונאות, החקלאות ועוד.

 

יובל טל
יובל טל

לדברי טל, את הכרטיס שתנפיק החברה, שכבר מעניקה כיום שירות העברות כספים לכ-50 אלף עובדים זרים בישראל, תלווה אפליקציה ייעודית שתעזור למחזיק הכרטיס לנהל למעשה את הכסף שלו תוך מתן המלצות ואף עידוד לחיסכון: "גילינו שהרבה מאוד מהעובדים הזרים 'מבזבזים' את כל הכסף שהם מקבלים וחלק מהם אפילו מגיע לחובות. התוכנה שאנחנו פיתחנו נועדה לעזור להם להתנהל יותר טוב. לדאוג ליתרה שיוכלו להעביר לבני משפחתם בחו"ל ואפילו לעודד חיסכון".

 

עלות הנפקת כרטיס חדש ללקוח תעמוד על 45 שקלים. כמו כן תגבה החברה דמי שימוש חודשיים של 12 שקל. טעינת הכרטיס במזומן בכ-150 נקודות טעינה ברחבי הארץ תעלה 7 שקלים (לכל סכום, כאשר טעינה מקסימאלית תעמוד על 15,000 שקל). רכישות במט"ח יגררו עמלה של 2.8%. עם זאת, העברת משכורת על ידי מעסיק לכרטיס תהיה ללא עלות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים