סגור
שים לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חווית הגלישה הטובה ביותר | קרא עוד

    מיצובישי מעדכנת את טנדר הטריטון

    יצרנית הרכב היפנית חושפת קדימון לטנדר מעודכן. לצד שינויי עיצוב קלים הוא צפוי להציע גם מנוע חדש

    ניר בן זקן
    40 שנה חלפו מאז הציגה מיצובישי את הטנדר הראשון שלה, וכעת חושפת היצרנית היפנית מה שנראה כמתיחת פנים ל-L200, המכונה אצלנו כיום טריטון. ביבואנית המותג, חברת כלמוביל, לא ידעו למסור פרטים לגבי מועד תחילת שיווק הדגם העדכני.

     

     

    הדור החמישי בשושלת L200 הוצג לראשונה בסוף 2014, כך שהוא נמצא בנקודת זמן מתאימה - גם אם מעט מאוחרת - לעדכון של אמצע החיים, האמור לסייע לו להתמודד מול מתחרים מודרניים. יש לזכור שהטריטון מבוסס על פלטפורמת קודמו, שכונה בישראל האנטר והוצג באמצע העשור הקודם.


    מלבד תמונת הקדימון החושפת את החרטום העדכני, לא מתפרסם כל פרט טכני אך תמונות ריגול מלמדות כי השינוי העיצובי העיקרי הוא בחזית עם, יחידות תאורה צרות יותר, סבכה ופגוש קדמי שונה. תצורת הארגז (הגבוה יחסית) עם חיבור בצורת האות J לתא הנוסעים, נותר כבעבר. היצרנית צפויה להציע בדגם המעודכן אבזור בטיחות מתקדם מזה הקיים כיום, יחידת ההנעה עם מערכת אוריאה לצמצום פליטת מזהמים ותיבת שמונה הילוכים חדשה.

     

    מיצובישי מציינת כי מאז הושק לראשונה נמכרו ברחבי העולם יותר מ-4.7 מיליון יחידות מה-L200. בישראל הוא שווק החל מ-1996 בדור השני בשושלת שכונה באפאלו, אשר הוחלף על-ידי מגנום (דור שלישי) והאנטר (דור רביעי). יש לציין שהטנדר של מיצובישי הביא לשוק הישראלי כמה חידושים - הוא היה ראשון להציע תיבת הילוכים אוטומטית בקטגוריה (ב-1998) וראשון עם הנעה כפולה-קבועה ובקרת יציבות (ב-2005).