שתף קטע נבחר

כל הספורט שהפסדתם ביום כיפור

רפאל נדאל החליט לקחת הפסקה כדי לטפל בברך הפצועה שלו, השופט שעזר לניק קיריוס באליפות ארה"ב הושעה, פילדלפיה מינתה את ברנד לג'נרל מנג'ר. וגם: איפה חתם ג'ארט ג'ק

לוקח הפסקה: נדאל ייעדר מבייג'ינג ושנגחאי

רפאל נדאל הודיע כי לא ישתתף בטורנירי ה-ATP בבייג'ינג ושנגחאי כדי לטפל בכאבים מהם הוא סובל בברכו. בתחילת החודש הוא נאלץ לפרוש ממשחק חצי הגמר אליפות ארה"ב האחרונה מול חואן מרטין דל פוטרו, בשל פציעה בברך ימין, ממנה עדיין לא התאושש. הספרדי בן ה-32, המדורג ראשון בעולם, החליט יחד עם הצוות הרפואי והמקצועי שלו לקחת פסק זמן כדי לאפשר לברך להחלים.

 

הפרישה שלו תאפשר לנובאק ג'וקוביץ', שמדורג כרגע שלישי, לעלות למקום הראשון בעולם, מפני שהסרבי לא השתתף בשני הטורנירים בשנה שעברה ויכול רק לצבור בהם נקודות, בעוד נדאל יפסיד נקודות כאשר לא יוכל להגן על תוארו מבייג'ינג ולא ישתתף גם בשנגחאי. נדאל אמור לחזור למאסטרס בפריז בסיום אוקטובר.

 

רפאל נדאל נגד חואן מרטין דל פוטרו חצי גמר אליפות ארצות הברית (צילום: AFP)
צפוי לאבד את המקום הראשון. נדאל(צילום: AFP)

השופט שעודד את קיריוס הושעה

שופט הטניס מוחמד לחיאני הוא כנראה איש טוב, אלא שלהיות איש טוב, מסתבר, זה לא תמיד הדבר הנכון או החכם. לחיאני הושעה על ידי סבב ה-ATP משני הטורנירים הבאים בהם יועד לשפוט, לאחר שבמהלך משחק בסיבוב השני של אליפות ארה"ב האחרונה הוא ירד מהכסא כדי לעודד את ניק קיריוס. הטניסאי האוסטרלי הפרובלמטי הראה זלזול טיפוסי מופגן כשהיה בפיגור מול פייר יוז הרברט.

 

לחיאני, אחד משבעה שופטים בלבד במשרה מלאה בסבב, יצא מגדרו, תרתי משמע, ניגש אל קיריוס ואמר לו: "אני רוצה לעזור לך, אתה חשוב לענף הטניס, אני יודע שזה לא מי שאתה". מאותו רגע שינה קיריוס את מהלך המשחק, ביצע מהפך ובסופו של דבר המשיך לשלב הבא. יריבו, פייר יוז הרברט, טען שהשופט "עבר את הגבול", וכך טענו רבים אחרים בעולם הטניס. הבוסים של לחיאני בחרו להתעלם מרוח יום הכיפורים וקבעו את העונש הנדיר.

 

ניק קיריוס (צילום: AFP)
הכל התחיל בגללו. קיריוס(צילום: AFP)

 

אלטון ברנד מונה לג'נרל מנג'ר של פילדלפיה

פורוורד העבר, אלטון ברנד (39), קיבל קידום והפך מסגן הנשיא לענייני כדורסל לאיש החזק בפילדלפיה 76', כשמונה לג'נרל מנג'ר של המועדון. ברנד מונה במקומו של בראיין קולאנג'לו, שאולץ להתפטר בעקבות שערוריית הטוויטר לפני כארבעה חודשים.

 

ברנד קיבל את התפקיד למרות שהתראיינו אליו מספר מועמדים בעלי ניסיון רב משלו לאחר שהשאיר רושם חיובי על המאמן ברט בראון. מלבד סגן הנשיא לענייני כדורסל, שחקן העבר תיפקד בשנה האחרונה כג'נרל מנג'ר של קבוצת הבת של פילי, שנמצאת בדלאוור.

 

אלטון ברנד (צילום: AP)
קידום מהיר. אלטון ברנד(צילום: AP)

 

הסיקרס סיימו בעונה שעברה עם 52 ניצחונות והגיעו עד חצי גמר המזרח,

שם נעצרו על ידי בוסטון. ברנד נבחר ראשון בדראפט 1999 ושיחק 16 עונות ב-NBA, במהלכן רשם גם שתי הופעות באולסטאר.

 

מתחזקת: ג'ארט ג'ק חתם בניו אורלינס

ניו אורלינס החתימה את ג'ארט ג'ק הוותיק על חוזה מינימום. הפורוורד בן ה-35 מחזיק ברקורד של 13 שנה בליגה, עם ממוצע של 10.8 נק' ו-4.6 אסיסטים. זו תהיה הקדנציה השלישית שלו בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים